Monday 2 June 2014

My week in photos (110)

   Buna seara! M-am ambitionat sa pregatesc postarea de astazi si sa o postez tot astazi chiar daca mai tarziu. Nici nu am avut prea mult de editat fiindca saptamana trecuta am fotografiat numai mancare, natura si o singura poza cu mine, facuta repejor, pe ploaia de sambata, chiar dupa ce am sosit la mama. 
   Am aruncat un ochi in gradina, Silviu a copilit rosiile ca sa se dezvolte frumos iar mama le-a presarat coji de oua pe pamant pentru a le ajuta sa fie sanatoase. De fapt, nu cred ca v-am spus ca am plantat rosii la mama, nu? Acum vreo doua saptamani a sapat si a curatat Silviu o bucatica de pamant din spatele gradinii, a pus rasadurile carora nu le dadea nimeni sanse prea mari si a ingradit zona, mesterind un gradulet din bucati de lemn, ca sa nu isi bage nasucurile curioase blanitele latracioase :p
   Intre timp, mama le-a legat de araci, le-a udat si le-a alintat iar rosioarele au reactionat la tratamentul calduros caci s-au inzdravenit in cateva zile, si-au ridicat tulpinile iar frunzulitele s-au intins, nu mai sunt indreptate in jos. 
   Avem asadar rasaduri in balcon si la mama in gradina si daca Dumnezeu va vrea sa iasa roade, vom manca rosii din propria cultura, naturale si dulci, asa cum imi amintesc ca mancam pe vremuri din gradina nasilor. 
   Noi deja am mancat salate cu rosii cumparate de la taranii din piata dar una este sa iei de la cineva si alta este sa stii ca acele rosioare sunt puse si crescute sub ochii tai. Asa ca le astept cu nerabdare si iubire! Iar daca vreodata o sa detin un petic de pamant sigur voi avea legume si fructe, pe care le voi culege cu drag pentru a face mancarica. Sper ca Dumnezeu sa imi indeplineasca visul acesta de a avea o casa la curte, nimic luxos dar construit si amenajat cu bun gust si intretinut de noi, niste gradinari amatori, care admiram si iubim natura si beneficiile sale.


   Luni / Monday

   Ro: Nu am facut poze.

   En: I didn`t take photos.



   Marti / Tuesday (2)


   Ro: Mic dejun si pranz :)

   En: Brunch :)




   Ro: Cadou pentru tatal lui Silviu. A implinit 62 de ani.

   En: A present for Silviu`s father. he turned 62 year old.



   Miercuri / Wednesday (3)








   Ro: Prajituri mici dar gustoase. Totusi un pic prea dulci.

   En: Small but tasty cakes. A bit too sweet though.



   Joi / Thursday


   Ro: Piept de pui si un mix asiatic de legume, facute la tigaie.

   En: Chicken breast and an Asian vegetables mix, cooked in a pan.



   Vineri / Friday 


   Ro: Cartofii au fost facuti cu ulei de masline si condimente, infasurati in folie de aluminiu, in cuptor. Delicious!

   En: The potatoes were cooked with olive oil and spices, wrapped in an aluminum foil, in the oven. Delicious!



   Sambata / Saturday ( 7)


   Ro: Imi place ca vita noastra creste stufoasa in fiecare an

  En: I like that our vine grows bushy every year.










   Ro: In acea seara nu a mai fost nevoie sa le udam fiindca a avut Dumnezeu grija de asta :)

   En: That evening there was no need to water them because God took care of that :)




   Ro: Iata si cativa dintre trandafirii de anul acesta.

   En: Some of this year`s roses. 




   Ro: Bucuroasa ca ploua.

   En: I was glad that it was raining.



   Duminica / Sunday


   Ro: Gogosi facute in casa (de mama lui Silviu).

   En: Home made donuts (by Silviu`s mother).



   Va urez sa aveti o saptamana cu sufletul curat si vesel, ceea ce imi doresc si mie!

   Pe curand...
  




14 comments:

  1. Yummy ce de bunatati! Prajiturelele arata atat de bine <3

    ReplyDelete
  2. vai..mi s-a facut o foame.. :X:X:X o multime de bunatati pe acolo :D
    pupici!

    ReplyDelete
  3. Ce pofta de gogosi :))
    Cat de bune sunt acele rosii crescute in gradina ... imi lipseste acel gust si parfumul salatei de rosii

    ReplyDelete
  4. Mama-soacra are anumite afectiuni si se relaxeaza in gradina, imi povestea cu atat entuziasm cum au iesit din pamantul nu prea calitativ - nu a fost folosit cu ani, au scos pietrele din el - tot ceea ce au sadit in gradina fratelui ei. Arata foarte bine gardul dar si preparatele culinare.
    Te pup!

    ReplyDelete
  5. Nu știu de ce , dar mi-ai făcut poftă de mâncare. :))
    Frumoasă postare! ♥
    Hai și pe la mine când ai timp.
    Pupici

    ReplyDelete
  6. Draga mea,iti apreciez toate postarile,dar,mai presus iti apreciez sufletul,om bun,iubitor de viata.de animale.sunt trista,vad in jurul meu bestialitate tocmai la unii care senumesc oameni...mi as dorii ca oameni ca tine sa fie multi...cu drag,maria mirela

    ReplyDelete
  7. Beauty and others,

    Multumesc mult!Prajiturelele au fost cumparate de la Mega Image.Parca se numesc Prajitura casei.

    Te pup!

    ReplyDelete
  8. Cherry Queen,

    :) Mie imi este acum foame si revazand propriile poze imi e si mai si :))

    Te pupacesc!

    ReplyDelete
  9. Ramona,

    Ooo da!Rosiile sunt o nebunie!Nu stiu cum se poate asa ceva dar exista persoane carora nu le plac.Eu nu pot sa le rezist!

    Te pup!

    ReplyDelete
  10. Mihaela Pojogu,

    Gradina este un loc accesibil tuturor si am face bine daca am profita de el cat mai mult.

    Te pup!

    ReplyDelete
  11. Mila,

    :) Cand face mama lui Silviu gogosi,ma infig si iau vreo 5-6 de-odata, pun zahar o tona si dupa aia cine sufera cu stomacul? :p

    Te puuuup!

    ReplyDelete
  12. Gabriela Popescu,

    Multumesc mult pentru vizita si comentariu!

    Am sa vin imediat sa vad despre ce este vorba si prin "ograda"ta :p

    Te pup!

    ReplyDelete
  13. Maria Mirela,

    Iti multumesc din suflet pentru acest comentariu.De fiecare data cand primesc astfel de comentarii sunt surprinsa.Nici nu cred ca iti inchipui cat inseamna pentru mine!
    Intr-o lume atat de amara,mizerabila,vorbele bune sunt ca niste pietre pretioase sau mai mult,ca niste perle rare.

    Te pup!

    ReplyDelete