Thursday 26 June 2014

Knee length jeans overall

   Va salut! Astazi am treaba prin oras si in afara orasului si nici nu stiu cum sa ma imbrac fiindca acum e cald, prognoza meteo de pe telefonul mobil anunta temperaturi mari pentru ora amiezii dar si ploi. Cred ca o sa iau straturi, cel mai bine!
   Pentru voi am pregatit cateva poze facute intr-o seara relaxata, o tinuta confortabila, mai spre latura sport, a carei vedeta este o piesa vestimentara pe care o ador. Nu cred ca v-am mai aratat-o, am purtat-o de nenumarate ori, in special in facultat dar acum mi-am amintit de ea si am reinceput sa ii acord atentia cuvenita. Este foarte versatila datorita partilor din care este alcatuita. O sa vedeti din poze despre ce vorbesc.







































   Urmele de pe gambe sunt de la role, tocmai mi le dadusem jos.


   Cercel lant - Meli Melo
   Cercel stras - MOA
   Bluza - Am taiat eticheta :p
   Salopeta - Mexton
   Ghiozdan - No name (stand complex Sir)
   Bratara - No name
   Balerini piele intoarsa - Magazin no name 
   


   Va pup!

   Pe curand...


8 comments:

  1. Am vazut ca Salopetica este de la Mexton. Eu am lucrat pe-acolo si m-a amuzat, nu ma gandeam ca o sa vad prea des pe cineva purtandu-le hainele :)). E super dragut si tricoul, imi place tinuta :)

    http://mandmakeup.blogspot.ro

    ReplyDelete
  2. Salopeta mi se pare foarte tare cu fermoarul care o face detasabila, imi place ca ai folosit culori din tinuta si in machiaj.
    Te pup!

    ReplyDelete
  3. Just M,

    Pe vremea cand am cumparat-o,aveau un magazin chiar in apropierea locuintei mele si mereu intram sa vad ce mai au.
    Aceasta salopeta mi-a luat ochii! :)

    Multumesc mult!

    ReplyDelete
  4. Mihaela Pojogu,

    Da,este o idee buna ca au facut-o asa pentru ca poate sa fie transformata dupa cum doresti.Astfel am salopeta si blugi 2 in 1 :)

    Merci mult pentru ca ai observat acest detaliu al culorilor regasite in machiaj!

    Te pup!

    ReplyDelete
  5. Arati super super cool, Ela. Imi place *_*

    Happy weekend,

    Nicole

    www.nicoleta.me

    ReplyDelete
  6. Nicoleta Buru,

    Multumesc! :)

    Te pup!

    O saptamana minunata!

    ReplyDelete
  7. Foarte misto aceasta salopetica, iti sta bine pentru ca esti slabuta, probabil eu as arata ca un sac de cartofi :)))

    ReplyDelete
  8. Ramy,

    Cred ca fiecarei persoane i se potriveste un tip de salopeta.Sunt sigura ca o salopeta croita pentru forma corpului tau ar arata bestial cu niste toculete stiletto!

    Te pupacesc!

    ReplyDelete