Sunday 25 May 2014

White oriental prints

   Bunaaa! Nu stiu ce s-a intamplat dar se pare ca a venit vara si nu m-a anuntat si pe mine nimeni.:) Acum o saptamana dardaiam in ploaia torentiala si ma sufla vantul de parca eram Mary Poppins iar acum ma prajesc ca la tropice. Daca in mai e asa, ma intreb in iulie o sa umblam in costum de baie pe strazi? 
   Deocamdata o serie de poze dintr-o seara calduta, cu adieri placute si miros proaspat de iarba.





















































































   Cercei - No name
   Lant capsuna - Avon
   Lant pandantiv chihlimbar - No name (Vintage)
   Bluza - Comma
   Geanta - No name
   Bratara cristale - Santorini
   Bratara print - No name
   Fusta - Mexton
   Dresuri - Elegance
   Ghete - Leonardo


   V-am pupat!

   Pe curand...
  

4 comments:

  1. Wow iti sta bine cu fustita scurta :P
    Imi place mult geanta si colierul :)
    Te pup

    ReplyDelete
  2. Spunea cineva ca abia asteapta sa se planga de cald, cred ca deja o face. :)) Nu-mi plac extremele, ma feresc sa ies in mijlocul zilei, cand am mers pe munte (Macin) am fost foarte extenuant pana ne-am acomodat cu nabuseala. Orice adiere de aer era o mangaiere.
    Foarte draguta tinuta! xo

    ReplyDelete
  3. Ramona,

    Iti multumesc!Nu prea am eu cine stie ce picioare dar incerc sa le scot frumos in evidenta,uneori esuez :))

    Geanta a devenit una dintre preferatele mele.A trebuit sa imi interzic sa o mai port ca deja abuzam de ea :p

    Te pup!

    ReplyDelete
  4. Mihaela Pojogu,

    Multumesc!

    Nici mie nu imi plac extremele,atat ca temperaturi cat si in general,in viata.

    Te pup!

    ReplyDelete