Wednesday 5 March 2014

My week in photos (97)

   Ciao! La multi ani cu intarziere, fetelor! Sa va fie inimile pline de bucurii infloritoare care sa se inmulteasca precum iedera! Sa aveti o primavara superba!


   Luni / Monday


   Ro: :) Cum sa nu-l iubesti?!

   En: :) How could you not love him?!



   Marti / Tuesday


   Ro: Il spionam pe Silviu :p Eram la benzinarie, apropos.

   En: Spying on Silviu :p We were at the gas station, by the way.



   Miercuri / Wednesday


   Ro: Despre androgenialitate, in revista mea preferata.

   En: About being androgynous, in my favorite magazine.



   Joi / Thursday (5)


   Ro: S-a ascuns sub pilota :)))

  En: He hid under the quilt :)))




   Ro: Uitati-va la el! Am ridicat putin pilota ca sa il fotografiez mai bine :))

   En: Look at him! I lifted the quilt to take a better picture :))







   Ro: Amestec mexican si curcan.

   En: Mexican mix and turkey.




   Ro: Inghetata cu dulceata de visine facuta in casa.

   En: Ice cream with home made sour cherries jam.



   Vineri / Friday


   Ro: Niciodata nu o sa ma satur de paste!

   En: I will never get tired of pasta!



   Sambata / Saturday (4)


   Ro: Tinuta mea de 1 martie.

   En: My 1 st of March outfit.




   Ro: Amestec mexican cu orez si ton pentru Silviu.

   En: A mexican mix with rice and tuna for Silviu.




   Ro: Tortellini cu spanac, sos de smantana si rosii cherry.

   En: Tortellini with spinach, cream sauce and cherry tomatoes.



  

   Ro: Au fost bune dar se putea si mai bine. Trebuie sa invat sa fac eu pentru ca cele facute in casa sunt de o mie de ori mai bune!

   En: They were good but they could have been better. I have to learn to make them myself because the ones that are home made are much better!



   Duminica / Sunday (2)


   Ro: Mini pateuri cu cascaval facute de mine.

   En: Mini patties with cheese made by me.




   Ro: Am savurat cateva felii de ananas cu mama, bunica si Silviu :) Delicios!

   En: I enjoyed a few slices of pineapple with my grandmother, my mother and Silviu :) Delicious!



   Sambata am cumparat vopsea dar doar dupa ce ma tund il rog pe "stilist sa treaca la treaba :) Mi se vad destul de mult radacinile iar varfurile sunt mai deschise decat restul parului. Abia astept sa ma duc la tuns maine si sa imi ia din varfuri pentru ca deja arata urat. Nu am mai fost la coafor din septembrie, cand eram la Techirghiol. Eu de regula ma tund singura dar cateodata simt nevoia sa apelez la cineva care chiar se pricepe si stie ce face. Merg la coaforul unde se duce Silviu de multi ani. Am mai fost acolo o singura data si am fost multumita de rezultat.
   Voi la cate luni mergeti la tuns?


   Va pup!

   Pe curand...

8 comments:

  1. Ce bine arata curcanul cu legume. Mi-ai făcut pofta de înghețată:))

    ReplyDelete
  2. Inghetata aceeeeeea mmmmmm ! te pup

    ReplyDelete
  3. Acum ca sunt cu parul scurt, ca m-a pus michiduta sa-l tai iar, merg mai rar la salon, ma tunde al meu sot, respectiv cate jumatate de cm doar in spate, cat sa prinda parul forma de bob. Tunsoarea majora a fost in decembrie, din fericire imi creste repede parul, iar mini-tunsoarea la spate a fost in februarie. Cand va avea lungimea necesara o sa merg la salon sa imi dea forma "profi" de bob, si pe urma poate sa creasca in voie mai departe. Merg relativ rar la coafor, dar ma gandeam sa schimb chestia asta, pana la urma, meritam si noi cate un mic "rasfat". La pedichiura merg lunar, in rest nu merg nicaieri, masaj, manichiura si alte cele.

    ReplyDelete
  4. Curcan nu am cumparat niciodata sa fac, asa ciorba cu niste aripi pe acolo de gust da, am mancat la cineva. Imi imaginam cum ar fi sa fac unul mare la cuptor. Eh pe langa faptul ca ar fi scump, dar si prea mare pentru o familie in doi. :))
    Pana sa ma decid sa fac eu inghetata cu fructe de padure in casa, mi se termina smantana. Poate ma mobilizez.
    Cu tunsul o fac singura, nu am mai calcat intr-un salon de ani si mai dau si rateuri, dar il port ca si cum asa e modelul. :D

    ReplyDelete
  5. Ramona,

    Merci mult!
    Lasa ca si tu imi faci pofta cu atatea minunatii in postarile tale saptamanale.

    Te pup!

    ReplyDelete
  6. Incognito Fashion,

    :p Vad ca suntem multe care suntem pofticioase :)

    ReplyDelete
  7. Mila,

    Eu as vrea sa merg la tuns,coafat,masaj,tratamente faciale si corporale caci uneori chiar am nevoie dar...

    Meritam cu toate cate un rasfat,mai ales acele femei care se gandesc mereu la ceilalti si la ele mai deloc,cum ar fi mama.
    Pe mama as trimite-o si zilnic sa stea tot personalul salonului dupa ea,sa roiasca in jurul ei si sa se simta ca o regina.

    Te pup!

    ReplyDelete
  8. Mihaela Pojogu,

    Nici noi cu cumparam un curcan intreg,abia cumparam un pui intreg odata pe an,poate nici asa.

    Si eu ma ocupam singura de parul meu pana in septembrie anul trecut.Acum mi-a spus Silviu sa merg mai des ca imi sta bine cum ma coafeaza doamna de acolo :p

    Te pup!

    ReplyDelete