Sunday 16 March 2014

1st & 8th of March presents

   Neata! Ca toti ceilalti oameni care au iesit sa se plimbe sau sa faca sport si noi am profitat de vremea frumoasa si am mers in parcul meu preferat, Herastrau. Mi-am luat rolele la mine sa ma invart nitel cu ele prima oara pe acest an iar Silviu a mers pe langa mine si pe seara, a stat pe o banca singurel cat mai dadeam eu ture prin apropiere. Am luat o curba si am cazut, m-am julit la genunchiul stanga, da, da, acelasi la care ma mai julisem o data tot in acest parc si pe care il ranisem si in penultima zi la Moeciu :)) In plus, de aceasta data, m-am ales cu o julitura si la barbie fiindca desi am cazut in palme, am aterizat pe burta si mi-am clantanit nitelus dintii. Ouch! Din pacate, era cam pustiu, se lasase intuneric si nu m-a vazut nimeni asa ca dupa ce m-am intors pe spate si am stat cateva secunde pe jos ca sa imi revin, m-am ridicat singura, sprijinindu-ma in genunchiul drept, am indurat usturimea si durerea si m-am indreptat catre zona unde era Silviu. I`m ok now. Ma mai doare genunchiul daca il ating si inca nu pot sa il indoi bine dar pielea s-a mai calmat datorita rivanolului si a cremei de galbenele. Osul de la barbie ma mai doare doar daca misc maxilarul iar partea dreapta inca mai este umflata si simt un mic disconfort chiar si daca nu vorbesc sau nu ma ating. Eu zic merci ca am aterizat pe palme si ca nu m-am lovit la cap. Mda... Daca nu ma ranesc eu cu ceva nu sunt eu! Jesus Christ! :))
   In afara de acest incident, am avut o zi linistita, placuta, de primavara. By the way, am uitat sa va intreb, cum a fost de 1 si 8 martie? Ce flori ati primit? Eu am primit zambile roz dar nu stiu cum de am omis sa le fac poze. Hai sa va arat macar martisoarele.

  1 martie:
    
   De la nepoata unchiului meu am primit o brosa lucrata manual din Fimo. Vesela si delicata, am sa o port cu mare placere!
 


 


   Bunica mea mi-a oferit un fluturas, care nu se pune in piept pentru ca este lipit de cartonul de prezentare, este genul de martisor care se pastreaza ca decoratiune.





   Mama nu a putut sa imi ia un martisor asa ca cel care i-a fost impartit pe strada mi l-a dat mie :) Gesturile din suflet sunt cele mai frumoase cadouri!





   Silviu mi-a daruit un pandantiv din sticla, pe care am decis sa il port cu un lant pe care il aveam deja, panglica pe care era atarnat nu imi placea cum imi vine.






   De la parintii lui Silviu am primit zambile roz si o brosa mare cu pietre si cristale.






   Iar echipa Carrefour m-a suprins cu o bratarica din cristale si perlute, chiar draguta.






   8 martie:


   Nu mai primisem un paun pana acum dar Silviu mi-a facut cadou unul, nu viu ci sub forma de brosa :)






   Exact in acea zi mi s-au dat papucii, la propriu :D Cadou din partea parintilor lui Silviu, alaturi de o ciocolata cu alune de padure, pe care o ador.



  

   Am mai primit de la mama o pereche de cercei si un parfumel.










   Parfumul se numeste Elvie si este de la Oriflame. Miroase foarte bine si dupa ce o sa il termin voi pastra sticluta pentru ca este prea simpatica ca sa o arunc.


   Chiar de 8 martie s-a nimerit sa imi fac programarea la salon ca sa ma vopsesc, dupa ce cu cateva zile in urma fusesem la tuns pentru ca aveam varfurile foarte tocite. Silviu mi-a facut cinste asa ca o iau ca pe un cadou, care de altfel m-a facut sa ma simt exceptional! :) Peste o luna jumatate tot acolo ma voi duce sa ma vopsesc deci a scapat de corvoada de a ma face el :))) Win-win situation! ;)


   Sa aveti o duminica fantastic de buna! Pupaceala multa!

   Pe curand...

4 comments:

  1. Eu mi-am ales o lalea galbena, am primit bratari-martisoare, unul de la/in Lidl, dar si niste colete martisoare. Si eu am pastrat cateva sticlute interesante.
    Ela. cumpara-ti niste genunchiere. Pupici

    ReplyDelete
  2. Mihaela Pojogu,

    :)) Ma gandeam si eu sa imi cumpar dar la cum sunt eu ar trebui sa fiu "blindata"peste tot :)))

    Te pup!

    ReplyDelete
  3. M-ai amuzat, dar sa stii ca nici eu nu sunt prea breaza, incepand cu lovirea de aproape orice obiect din casa. :))

    ReplyDelete
  4. Mihaela Pojogu,

    :p Eu mereu zic cand ma lovesc de ceva: "Asta nu era aici ultima oara cand am trecut pe aici":)))

    ReplyDelete