Thursday 17 October 2013

Shop and tell (11)

   Buna! "Mi-e dor de soare!", asta ii spuneam lui Silviu acum cateva ore bune, in timp ce ma uitam pe fereastra cu nostalgie. Sunt o fire careia ii place orice anotimp si stiu sa apreciez si zilele innorate, mai mohorate si cu vanticel rece dar uneori daca ai parte de ceva in exces sesizezi ca te deranjeaza ceva ce pana atunci nici nu bagai in seama. Dar tot am iesit zilnic la o plimbare de o ora, o ora si ceva, depinde de chef si de treburile din zilele respective. Nu puteam sa stau inchisa in apartament stiind ca sunt in alt oras si nu explorez imprejurimile :) Asa ca uneori am mai dardait (de dragul sedintelor foto), alteori scoteam jacheta pentru ca nu aveam nevoie de ea si ma amuzam pe seama lui Silviu care este infofolit ca un copilas de cativa anisori, de teama sa nu raceasca dupa impachetarile de namol :)))) El care pana acum o saptamana umbla prin casa in tricou si pantaloni scurti, indiferent de anotimp :)))))) Glumesc pe seama lui ca s-a bosorogit, ca se descompune si ca trebuie sa se imbrace bine ca vorba aia, nu mai e la tinerete :))

   Ca tot vorbeam de haine, vreti sa va arat ultimele cumparaturi, din septembrie?





   Tricou - magazin K. A. Y. A.
   Pret: 15 lei

   Tricoul acesta vesel m-a strigat dintr-o multime de lucrusoare aruncate alandala. Nu vazusem decat materialul si manecile scurte si deja il vroiam. Apoi cand l-am luat in mana, lungimea si mesajul de pe el m-au determinat sa il pastrez. 














   Rochie - magazin K. A. Y. A.
   Pret -19 lei (redus de la 29 lei parca)













   Rochie - magazin K. A. Y. A.
   Pret - 19 lei (redus de la 29 lei parca)
   
   Mergeam prin magazin si in fata mea vad un manechin pe care era o rochie lunga bej. M-am apropiat si atat mi-a trebuit! Love! Am intrebat daca mai sunt si pe alte culori. Raspuns afirmativ. Super! Am descoperit-o in multe culori dar am ales doar doua. Fie vorba intre noi, as fi luat-o si pe cea bej :p Se pot purta si cu talpa joasa fara probleme, nu atinge solul. Aplicatiile din zona decolteului si asimetria din partea de jos m-au cucerit si nu am ezitat nici o clipa sa le achizitionez. Le iubesc si imi pare rau ca voi astepta pana la vara ca sa le port. Pe cea neagra am incercat-o deja o singura data, cat eram la mare si m-am simtit perfect in ea! Si cand ma gandesc ca eram gata - gata sa nu o iau pentru ca cea pe care o luasem de pe umeras avea un mic defect, noroc ca vanzatoarea mi-a aratat alta :) Nasa mea ar fi vrut sa o achizitionez doar pe cea in culoarea indigoului, ca sa nu mai imbrac atata negru dar negrul nu se demodeaza, este clasic, elegant, avantajeaza cam pe oricine si arata demential! Nu putea sa nu fie a mea si aceasta! :)





   Sutien no name

   Nu prea folosesc sutiene fara pernute, efectul acelora imi place prea mult ;) Sutienul acesta bej se aseaza dragut pe sani insa nu se poate purta sub ceva mulat. Eu il voi folosi pe sub o bluza alba, vaporoasa, mai decoltata in spate.



   Am primit cateva bijuterii de la nasa mea, unele ca sa le port chiar cu rochia indigo de mai sus, unele vintage, altele mai moderne.





























   Ultima bratara au cumparat-o nasii mei in ultimul lor concediu la Predeal. Imi place pentru ca este din lemn iar culorile sunt neutre si pentru ca este lata.

   Azi a fost singura zi cand nu am mai iesit afara exceptand atunci cand am fost la tratament. A plouat dimineata, apoi a burnitat si pe dupa amiaza iar a inceput ploaia asa ca am ramas inauntru.
   Inca nu ne-am decis daca plecam mai devreme decat ne-am propus. Era vorba sa stam pana duminica dar este posibil sa plecam chiar maine, vineri.


   Va pup!

   Pe curand...
  






  

6 comments:

  1. Foarte frumoase achizițiile. Sa le porti cu plăcere. Imi place mult rochia neagra. Te pup

    ReplyDelete
  2. Sa le porti cu placere si sa te bucuri de ele.Te sarut.

    ReplyDelete
  3. Sa le porti cu placere :*

    Te astept si pe blogul meu proaspat deschis
    http://chose-to-shine.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. Ramona,

    Multumesc mult!Aceea este si preferata mea desi nasa mea sustine ca cea indigo ma pune mai bine in valoare.

    Te pupacesc!

    ReplyDelete
  5. Silviu,

    Multumesc mult,puiu! :)

    Si eu te sarut!

    ReplyDelete
  6. Mia Xoxo,

    Iti multumesc!
    O sa vin pe la tine :)

    Te pup!

    ReplyDelete