Monday 21 October 2013

My week in photos (78)

   Seara buna! Aseara am "aterizat" in Bucuresti, ne-am recuperat copchilul blanos a. k . a. Taz de la colegul lui Silvache si ne-am retras in apartament. Au urmat despachetarile, aranjarea lucrurilor, a bunatatilor de la nasi, dusul cald mult asteptat si haleala. Ne-am intins nitel pana s-a terminat X Factor si apoi eu am adormit cu telefonul in mana :)))) Cand m-am trezit mai avea putin si se inchidea, asa de descarcat era :))
   Azi ne-am intalnit cu mama sa ii dau niste chestii si ea, ca de obicei, a venit incarcata cu bunatati pentru noi doi. Inainte sa ies din casa, am luat un paracetamol fiindca ma durea in zona mijlocului si aveam o stare in corp ca si cand s-ar fi pregatit de o raceala. Ieri, inainte sa plecam la drum, ne-am plimbat prin Eforie Nord si am facut si poze pentru blog. Inconstienta, m-am dezbracat de tot, ca sa surprinda Silviu un detaliu al tinutei si am ramas cu mainile goale!!! A doua zi iata urmarea... Bine ca am luat-o din pripa si nu a avansat raceala. Acum ma simt bine, nu mai am frisoane, nu ma mai doare nici mijlocul si mi-a revenit si pofta de mancare.


   Luni / Monday



   Ro: O dupa amiaza cetoasa in Techirhiol.

   En: A foggy afternoon in Techirghiol.



   Marti / Tuesday (3)


   Ro: Un peste (sanitar) dintr-unul din acvariile din Sanatoriu

   En: A fish from one of the tanks of the Sanatorium.





   Ro: Singura pisica de la Sanatoriu care m-a lasat sa o mangai :)

   En: The only cat from the Sanatorium that let me pet her :)





   Ro: Vedeti si voi fata zambitoare sau doar eu o vad? :p

   En: Am I the only one who sees the smiley face? :p



   Miercuri / Wednesday (3)



   Ro: O plimbare prin parc (Techirghiol)

   En: A walk in the park (Techirghiol).





   Ro: Frumoase dar necomestibile.

   En: Beautiful but inedible.





   Ro: Pe malul ghiolului.

   En: On the shore of the lake.



   Joi / Thursday



   Ro: Pizza facuta de nasa mea.

   En: Pizza made by my godmother.



   Vineri / Friday (2)



   Ro: Un alt parc mai mic din Eforie Nord.
  
   En: Another smaller park in Eforie Nord.





   Ro: Ne-a cerut de mancare asa ca i-am dat lui saratelele pe care vroiam sa le mananc.

   En: He asked us for food so I gave him the crackers that I wanted to eat.



   Sambata / Saturday 

  Ro: Am filmat si apoi am avut o problema cu masina asa ca nu am mai avut timp de poze.

  En: We vlogged and then we experienced some car issues so we didn`t have time for pictures.



   Duminica / Sunday (2)


   Ro: Dragut si insetat.

   En: Cute and thirsty.





   Ro: In drum spre Bucuresti.

   En: On the way to Bucharest.



   Sa aveti o saptamana dulce!

   Pe curand...

  

6 comments:

  1. Ce frumoși sunt pisicii. Bine ai revenit. Te pup

    ReplyDelete
  2. Ramonica,

    Multumesc :)

    Si eu te pup cu mare drag!

    ReplyDelete
  3. Pai si pozele pt. care ai riscat o raceala? Multa sanatate.

    ReplyDelete
  4. Di,

    Multumesc!
    Deocamdata nu sunt editate dar in alta postare viitoare le pun :)

    Te pup!

    ReplyDelete
  5. I can see the smiley face too! ;)

    ReplyDelete
  6. Michaela,

    :) Slava cerului ca avem imaginatie!

    Te pup!

    ReplyDelete