Friday 28 June 2013

Flowers in the Japanese garden

   Yeeeeellow! Am esuat! Am incercat sa filmez ceva pentru YouTube si pe la sfarsit something happened si a trebuit sa anulez totul. Fucking fuck! Daaaaaar reiau eu cat de curand, nu ma las asa cu una cu doua! Iar saptamana viitoare o sa filmez cu Silviu. Can you guess what? ;;) 

   Pozele cu outfit-ul promis ieri sunt aiiiiici! A fost o zi foarte faina: am fost prin Gradina Japoneza din Herastrau, unde ne-am scaldat in razele soarelui, pe niste pietre in fata unui bazin,  Silviu a cules corcoduse rosii, care nu se gasesc chiar peste tot ca cele verzi. In acest timp s-a apropiat de mine un baietel care se pare ca m-a placut fiindca mi-a zis ca am voie sa stau acolo :p Isi lasase rucsacul langa noi si se dusese mai incolo sa se joace cu bunicul sau, asa ca atunci cand m-am ridicat ca sa plecam, l-am luat si i l-am dat ca nu cumva cineva sa i-l fure. Am zis sa ii ofer un pupic si a zambit tot iar apoi s-a intins sa imi dea si mie unul maaaare si asta m-a indulcit de tot si mi-a inseninat ziua. Orice suflet curat reuseste sa imi schimbe starea interioara din bine in foarte bine. Piciul de el!
   Chiar inainte sa iesim din gradina, am observat ca langa gard sunt doi cai legati acolo. Le-am vorbit putin, le-am facut vreo doua poze si i-am intrebat pe cei in a caror grija erau daca ne permit mie si lui Silviu sa ne apropiem si sa ii mangaiem. La inceput au fost reticenti dar pe urma cand au vazut ca realmente imi plac caii si ca nu fac galagie si stiu sa ii respect, mi-au ingaduit, ba chiar mi-au spus ca daca doresc as putea sa ma urc pe unul dintre caluti, ceea ce am si facut, BINEINTELES! A fost un pic stanjenitor datorita tinutei mele nepotrivite dar mi-au spus ca pot reveni ca sa calaresc fiindca ii voi gasi tot in acel loc. caest lucru nu s-a mai intamplat, a aparut ceva si nu am mai putut sa mergem acea saptamana. Vreau sa mergem totusi sapatamana viitoare pentru ca mi-a ramas gandul la ei. 























   Am strecurat o poza cu accesoriile pentru ca in pozele din parc nu cred ca se vad prea bine. Oricum cand am facut pozele am si uitat sa surprind diverse detalii ale tinutei, cum fac de obicei. Colierul este un cadou pe care tata i l-a oferit mamei cand erau mai tineri si il ador. L-am purtat de atatea ori in adolescenta si de curand l-am redescoperit in sertarul cu accesorii, din camera mea (din casa mamei).
   Pe sub fusta inflorata pe care ati vazut-o in Shop an tell-ul de ieri, am purtat o alta fusta din dantela neagra pentru ca mi s-a parut interesant asa si pentru ca am vrut sa imi fie acoperite picioarele mai mult. Ce ziceti de combinatia facuta?

   Cercei - No name
   Colier vintage - No name
   Bluza - No name
   Fusta - Jacqueline Riu
   Balerini cauciuc - No name


   Mi-e o foameee! Ma duc sa imi prepar ceva de haleala si apoi o sa ies pe afara sa fac nitica miscare si sa cumpar ceva.

   Guys sau/si girls, maine este botezul nepotelului lui Silviu si nu stiu cu ce sa ma imbrac!!!! M-am tot gandit si razgandit zilele acestea si nu imi vine in minte nimic! Silviu rade de mine si zice mereu: "Ai sifonierele pline si nu ai cu ce sa te imbraci!" :)) Hai mai fetelor ca voi ma intelegeti nu?

   Tucuri multe!

   Pe curand...

6 comments:

  1. pofta mare, draguta.. :D
    sunt superbe fotografiile.... tinuta e foarte frumoasa iar peisajul e adorabil
    te pupic!

    ReplyDelete
  2. Eu te inteleg...in fiecare dimineata am dilema "azi cu ce ma imbrac...nu am nimic!!!!" :))) si dupa disperareeee... :))))distractie placuta maine

    ReplyDelete
  3. Nici eu nu am cu ce sa ma imbrac, mai mereu! :D

    ReplyDelete
  4. Cherry Queen,

    Iti multumesc!

    Te pup!

    ReplyDelete
  5. Ramona,

    :)))))) Asa functioneaza si la mine :))) Iar Silviu se amuza teribil si asta ma streseaza si mai tare :)))

    Te pup!

    ReplyDelete
  6. Michaela,

    THANK YOU! Stiam eu ca fetele inteleg aceasta "problema":))

    Te pup!

    ReplyDelete