Tuesday 18 June 2013

My week in photos (60)

   Neata! Ce bine era cand afara temperaturile ajungeau la maxim 28 de grade! Acum in camera sunt atatea grade iar afara depasesc 30. Nu sufar de vreo problema la inima dar aerul prea cald fie ma moleseste, fie imi da o stare de agitatie. Am inceput sa ma zvarcolesc prin pat, de la un capat la celalalt, intorc perna de nenumarate ori, transpir si nu ma odihnesc bine. Mai avem cateva mici modificari de facut la geamul camerei si apoi o sa punem in functiune aerul conditionat.
   Voi cum faceti fata caldurii?


   Luni / Monday



   Ro: Salatele sunt preferatele mele pe timpul verii!

   En: Salads are my favorites for summer time!



   Marti / Tuesday



   Ro: Din cand in cand incalzesc diferite tipuri de uleiuri si le aplic pe par.

   En: From time to time I heat different types of oils and apply them on my hair.



   Miercuri / Wednesday (2)





   Ro: Omleta si felii de castravete de jur imprejur.

   En: Omlette and cucumber slices all around it.



   Joi / Thursday



   Ro: Am urmarit fimul "Quills". Putin tulburator dar daca va plac dramele, eu zic ca merita sa il vedeti.

   En: I watched "Quills". A bit disturbing but if you like dramas, than I say it`s worth watching.



   Vineri / Friday (3)



   Ro: Am fost la o expozitie si m-am indragostit de acest pian alb! Iubesc pianul si regret ca nu am avut ocazia sa-l studiez.

   En: I have been to an exposition and I fell in love with this white piano! I love the piano and regret not having the chance to study it.





   Ro: Ardei verzi, porumb, ciuperci, morcovi, ceapa si alte bunatati!

   En: Green peppers, baby corn, mushrooms, carrots, onion and other goodies!






   Ro: Micutul meu este curios sa vada ce se intampla afara :p

   En: My little one is curious to see what is happening outside :p 



   Sambata / Saturday


   Ro: Un articol interesant din revista mea favorita "Psychologies".

   En: An interesting article (about spirituality) from my favorite magazine "Psychologies".



   Duminica / Sunday



   Ro: Parfumul teilor, linistea apei, degradeul roz al cerului... O seara ciudata dar placuta .

   En: The scent of the linden trees, the silence of the water, the pink gradient of the sky... A strange but pleasant evening.


   Pe curand...

10 comments:

  1. si eu sunt innebunita dupa salate....imi place salata de rosii cu branza feta...yummy.

    ReplyDelete
  2. Ce frumoasa e poza cu pianul, rochita pare tare interesanta. Te pup!

    ReplyDelete
  3. Eu ce sa mai zic, cand stiu ca am facut pian cativa ani cand eram in scoala generala (aveam concerte, chestii, etc) si acum nu mai stiu nici notele :( Se pare ca pianul nu e ca mersul pe bicicleta, cel putin in cazul meu.. am o orga/sintetizator, am luat chiar si suport, dar e mai mult de decor, nu m-am (re)apucat sa invat..

    ReplyDelete
  4. miroase tot orasul a tei , as vrea sa ramana asa !!!

    ReplyDelete
  5. Ramona,

    Sunt perfecte pentru ca sunt sanatoase si satioase.

    Te pup!

    ReplyDelete
  6. Dia,

    Merci!Rochita este de la PNK Casual si am facut un outfit cu ea vara trecuta.

    Te pup!

    ReplyDelete
  7. Michaela,

    E pacat ca ai renuntat fiindca este o ocupatie tare frumasa!

    Te pup!

    ReplyDelete
  8. Coco,

    Asta as vrea si eu!

    ReplyDelete
  9. Beauty and others,

    Am scris si in postare,sub poza.Revista se numeste Psychologies si apare lunar.

    ReplyDelete