Wednesday 23 January 2013

Casual burgundy

   Buna, buna! In ultimele doua saptamani am incercat sa alcatuiesc tinute cu hainele mele favorite din ultima postare. Am scapat din vedere un pulovar dar ma ocup si de el zilele acestea. Pentru ca v-au placut pantalonii visinii, am sa incep cu ei si apoi vor urma si alte tinute.

    Nu sunt prea multumita de aceasta sedinta foto, treceau oameni prin zona unde faceam poze, coafura din acea seara nu prea m-a avantajat, in pozele unde am haina intre deschisa mi se par nereusite fiindca nu am avut posibilitatea sa vad cum sta haina pe mine, mi se facuse si frig si la un moment dat m-am iritat si am oprit totul. Sper totusi sa va placa macar combinatia articolelor vestimentare pentru acest look 


   Fiindca am vrut sa iasa in evidenta pantalonii, i-am asortat cu o bluza simpla, ale carei decolteu barcuta si maneci mai scurtute lasa sa se vada bluza bleu de dedesubt, parca indulcind putin asprimea griului. Imprimeul floral presarat cu particule fine de sclipici argintiu face ca bluza sa fie mai deosebita. 
   Stiind ca voi merge mult pe jos am ales o pereche de cizme cu talpa medie, care sa fie comode, calduroase si sa impiedice apa sa intre si sa imi ude dresurile, asa cum se intampla la alta incaltaminte. 
   Colierul s-a potrivit perfect, fiind in aceleasi nuante ca si pantalonii iar ca cercei am optat pentru unii micuti dar draguti foc. 
   Geanta bleumarin a contrastat frumos cu pantalonii dar fara sa le fure momentul de celebritate :)
  












  
   Haina - PNK Casual
   Bluza gri - am rupt eticheta
   Bluza bleu -  ONIX
   Manusi - No name
   Cercei - Avon
   Colier - No name
   Inel argint - No name
   Pantaloni - Re&X
   Cizme piele - No name
   Geanta - Avon
    
   Va pup!

   Pe curand...

10 comments:

  1. Vai ce bine iti vin pantalonii. Foarte frumoasa tinuta:D Abia astept sa vad si alte tinute. Am si eu poze pentru un outifit, dar tot astept sa fac primatat postarea de achizitii de la reduceri sa le iau in ordine:))

    Te pup!

    ReplyDelete
  2. hihihi iti era frigut mi se pare :)) pupici Elutza

    ReplyDelete
  3. mie imi plac tare mult pozele
    hainuta e geniala si pantalonasii imi plac tare mult.
    cercelusii sunt adorabili si tu la fel .. :D ca de obicei de fapt
    foarte frumoasa tinuta si imi place mult combinatia dintre burgundy si bleumarin
    pupici!

    ReplyDelete
  4. in ultima vreme mi-am mai luat si eu haine mai colorate, dar tot la negru si gri "trag" mai cu spor.. poate mai la primavara fac si eu niste outfit posts, momentan imi piere cheful cu atata frig si zapada..

    ReplyDelete
  5. Haina, cerceii, colierul si rujul rosu indulcesc si fac tinuta mai feminina.
    Imi place mult combinatia de culori si modul de suprapunere.
    Pantalonii iti stau grozav de bine pe tine!

    Te pup!

    ReplyDelete
  6. Dia,

    Multumesc mult!

    Asa am facut si eu,am asteptat ca sa le postez in ordine.

    si eu te pup!

    ReplyDelete
  7. Ramona,

    Cam da :)) Chiar imi zicea Silviu ca parca e mai frig decat atunci cand erau mai putine grade,nu stiu de ce dar asa se simtea.

    Te pup!

    ReplyDelete
  8. Cherry Queen,

    Saru`mana! ;;) Bine ca macar voua va place :)

    Te pupacesc!

    ReplyDelete
  9. Michaela,

    Pai nuantele neutre sunt timeless si se potrivesc oriunde,ca sa nu mai spun ca avantajeaza mai mult decat cele colorate,eu asa cred daaar eu port si culori pentru ca ma inveselesc.

    Woah!Abia astept sa faci postarile cu tinute!!!!!

    Te pup!

    ReplyDelete
  10. Miha.ela,

    Multumesc!

    Am avut o combinatie de rujuri si a iesit o nuanta intensa,cu textura satinata,pacat ca nu se vede in poze.

    Ma bucur ca ti-a placut cum m-am aranjat!

    Te puuup!

    ReplyDelete