Monday 30 July 2012

Sorry! Update

   Salutari, oameni buni! Stiu ca am cam tras chiulul dar am o scuza. Calculatorul iubitului meu ma scoate din minti! Abia astept sa luam alta unitateeeeee pentru ca asta e depasita rau de tot si ne cam face figuri.
   O sa postez mai tarziu "My week in photos" dar pana atunci va invit sa urmariti ceva ce am filmat sambata dimineata. 

   Click AICI si AICI!

   Este un video impartit in doua, nu l-am editat deloc pentru ca dupa cum v-am spus merge ca naiba atat calculatorul, cat si editorul si in general tot... Ma rog, nu chiar dar sunt eu un pic pesimista momentan. Mda.. Promit sa revin cu o dispozitie mai buna.
   Sper sa va placa si va rog eu incercati sa imi ignorati fata, dantura stramba (sa nu ziceti ca nu v-am avertizat) si alte detalii pline de defecte. Aaaa si cuiul care apare in video sa stiti ca face parte din background, ca sa fie mai edgy :)))) Glumesc! Eram in balcon si numai acolo fix unde era cuiul era liber si puteam sa filmez asa ca ignorati-l si pe ala :))

   Hai ca v-am pupat! Ma duc sa trag un pui de somn ca de cateva zile dorm ciudat si nu ma odihnesc ca lumea.

   Pe curand...

15 comments:

  1. Foarte bie ti-a iesit impletitura:)Stai linistita ca si mie imi iasa firicele de par din impletituri, desi am parul relativ drept. Sa stii ca si eu mi-am luat o palarioara super cute de pe transfagarasan, dar e mai varatica si a suferit ceva pe drum, a ajuns acasa cam deformata si murdara si acum imi dau seama ca nu prea stiu la ce sa o asortez. Forma e cam ca a ta, dar e din ceva ca paiele si are o bentita inflorata...astept sa vad cu o asortezi tu sa ma inspir si eu:)

    ReplyDelete
  2. Foarte marfa videoul <3 Mi-a adus zambetul pe buze. Si eu plec spre zona aia :D si sper sa fac si eu un video cu ce am cumparat :D

    ReplyDelete
  3. ce interesante bratarile alea de genul tzac-pac si sunt pe mana..

    ReplyDelete
  4. Ce naturala esti in exprimare si prezenta, o dulcica si o scumpa...mi-ai dat asa o stare de liniste cu video-ul asta ... mai vrem! :)
    Pup fata cu impletitura faina, sper sa ne-o arati pe blog! :)

    ReplyDelete
  5. Violeta Tudorache31 July 2012 at 03:27

    Ela daca la cei 27 de ani ai tai n-ai sta toata ziua ba in parc la poze, ba cu mama la cumparaturi, ba pe net,ci ai lucra si tu, poate nu ti s-ar mai parea asa mari preturile la Vichy(sau alta marca de nivel mediu) .Stii cine-si permite produsele astea? Cei care(poate) au lucrat inca din timpul facultatii, au lucrat si dupa ce au terminat facultatea si acum la 27-28 de ani au o experienta de vreo 7 ani in spate si isi permit sa ceara un salariu de 1500-2000 de lei.Sper sa nu o iei ca pe o incercare de jignire comentariul asta,ca nu e.Am vrut sa-ti spun asta mai demult,cand te-a intrebat cineva daca lucrezi si ai spus ca nu,ai o promisiune pt vara asta(parca) dar o sa vezi tu..

    ReplyDelete
  6. Dia,

    Multumesc!
    Sa o porti sanatoasa palaria!Si eu as fi vrut una mai lejera,intr-o culoarea mai deschisa dar cand am vazut-o pe asta m-am indragostit :)

    Eu pe asta o port cu tinute casual.Ma gandesc ca se potriveste cu jeansi si bluza sau cu ceva mai edgy.

    Te pup!

    ReplyDelete
  7. Andra Malin,

    Merci mult!Distractie placuta!

    Te pup!

    ReplyDelete
  8. El mundo en colores,

    Da,sunt originale si imi place ca au si un mesaj pozitiv.

    Te pup!

    ReplyDelete
  9. Simona,

    Sigur ca o sa v-o arat!Acum o sa postez My week in photos si o sa fie opoza si cu aceasta impletitura.

    Multumnesc mult pentru incurajare!Ma bucur mult ca ti-a placut desi mie mi se pare atat de ciudat sa ma privesc intr-un video :)

    Te pup!

    ReplyDelete
  10. Violeta Tudorache,

    Comentariul tau nu il iau ca pe o jignire fiindca exprimarea ta a fost una civilizata insa nu pot nici sa cred ca intentia ta nu a fost sa ma intepi,caci asa a fost.Iubitul meu are experienta in munca de ani buni si tot nu isi permite sa dea banii pe produse cosmetice vu astfel de preturi.La fel si mama mea,care nu numai ca are facultatea terminata dar si masteratul,de experienta nici nu cred ca e cazul sa mai amintesc caci banuiesc ca realizezi ca este una bogata si totusi nu isi permite sa cumpere creme de 50 lei,parfumuri de 200 lei sau bluze de 80 lei.
    Sunt oameni care pur si simplu nu vor sa dea acesti bani pentru ca pot face alte lucruri mai importante cu ei,asa ca data viitoare cand imi recomanzi ce sa fac si imi spui cum crezi tu ca ar fi fost viata mea daca as fi facut sau as face aia si ailalta,sa te gandesti inainte la ce ti-am spus mai sus.
    Iar apropos de ce am zis atunci ca am o promisiune pentru aceasta vara,nu am mintit,astept in continuare sa se aranjeze niste lucruri pentru ca sa reusesc in sfarsit sa ma angajez undeva si sa fie ceva stabil.A si daca doresti detalii atunci cred ca ma poti suna pentru ca ai numarul meu "Violeta"!

    ReplyDelete
  11. Violeta Tudorache31 July 2012 at 19:16

    In afara faptului ca reactia ta a fost previzibila,da, ai drepatate e treaba ta cand si unde te angajezi.Insa daca nu lucrezi la 27 de ani,(desi ai putea lucra in timp ce astepti sa se "coaca" o promisiune a unui job mai bun) nu te mai mira asa de tare oare cine isi permite o crema de 50 de lei.Multi tineri de varsta ta si-o permit.Doar daca te uiti in blogosfera ai sa vezi ca mai toate fetele de varsta ta isi permit asemenea creme(sa le cumpere,nu sa le testeze).Dar mai toate lucreaza
    Si nu inteleg de ce crezi ca sunt o alta persoana care comenteaza "sub acoperire".Asa ma cheama, sunt din Cluj,am 28 de ani si de cateva zile m-am mutat in Iasi cu serviciul.Stau in chirie, dimineata plec la 8 si ma intorc in jurul orei 19.00 acasa. Nu imi permit creme Dior,dar un Vichy da.
    Stai linistita ca nu mai trec pe aici.Leagana-te cu cei care iti spun ca e o rautate sa-ti spuna cineva ca nu e ok sa nu muncesti la varsta asta,ca e ok sa stai pe banii mamei/prietenului in timp ce astepti sa-ti ofere o cunostinta un job de vis.Era frumos din partea lor sa-ti spuna ce bluzita frumoasa ai:-)Si cam atat. Asteptare usoara si ..fructuoasa!

    ReplyDelete
  12. Violeta Tudorache,

    Stiu ca te asteptai sa raspund si sa reactionez in acest mod cand poate ca mai bine era fie sa ignor,fie sa iti dau dreptate.Dar cum pot sa fiu de acord cu ce ai spus cand eu cunosc cel mai bine tot ce a fost si este in viata mea?Nu cred ca am de ce sa ma simt vinovata pentru ca inca nu am servici pentru ca acest fapt are o motivatie.
    Oare tu stii destule despre mine incat sa imi ceri socoteala pentru ca nu lucrez?Oare stii sigur de ce nu lucrez?Nu.Atunci cred ca frumos ar fi fost sa nu te enervezi si sa nu fi revoltata ca am spus ca nu imi permit anumite produse.
    Pana la urma,am spus ceva nedrept?Am facut rau cuiva prin ce am spus in acel video?

    Iar apropos de suspiciunea mea ca ai fi altcineva,exista si aici o explicatie.Daca nu ti-ai dat seama desi cred ca este evident,o sa iti spun.Am avut mai mereu parte de dovezi de rautate,oamenii m-au invidiat,m-au tradat,au vrut sa imi faca rau,am observat cata ura exista in oameni si sunt atat de dezamagita incat nici nu stiu in cine sa mai am incredere.

    Te felicit pentru ca ai o slujba si nu vorbesc ironic dar nu toti au acest noroc.Nu toti gasim repede un job sau daca gasim nu este ceea ce dorim,nu este ok pentru noi.

    Prin ceea ce am scris in ultima postare nu am cautat reactii pozitive sau compasiune,ci am vrut sa imi spun punctul de vedere,sa lamuresc niste lucruri si sa arat ca nu ma ascund,ca recunosc anumite situatii din viata mea si sa ma descarc caci chiar cu o seara inainte sa imi dai tu acel comentariu,am avut o situatie tensionata.Ca sa nu mai spun ca de foarte mult timp stresul si problemele sunt o prezenta constanta in viata mea.
    Vezi tu,este foarte usor sa judeci pe cineva fara sa stii despre ce este vorba...

    ReplyDelete
  13. Violeta Tudorache de la 8 la 19 esti doar foarte frustrata,nu mai judeca lumea dupa o crema,firma sau 50 lei.

    ReplyDelete
  14. Andreea,

    Iti multumesc pentru sustinere dar te rog sa nu ne certam.Nu are sens sa incepem dispute caci cumva o inteleg pe Violeta,ba chiar ii dau dreptate intr-o oarecare masura,pe de alta parte stiu ca nu are dreptate si ca m-a judecat gresit dar asta este...Oamenii judeca mult si uneori nejustificat.

    ReplyDelete
  15. Doamna sau domnisoara Violeta? Banuiesc ca domnisoara, cu un asemenea program de unde familie? :) Sau poate ti-e dor de ai tai si de un sopping cu mama, daca stii macar ce poate insemna treaba asta de fapt... :) In fine, sa dai lectii de viata pe net e foarte usor. Si in viata reala e la fel, cu teoria suntem primii, cei mai cei si cei mai priceputi. Hai sa ne vedem de ale noastre! Pe tine nu te-a intrebat nimeni de ce nu ai fost in stare sa-ti iei o casa de ex, pana la varsta asta si stai cu chirie ca studentii.... Deci vezi? Rautati se pot gasi imediat! Si-ti mai pot face o lista aici, plina de rautati si filozofii de viata. :)
    V-am lasat! S-auzim numai de bine! :)
    Daniela (de pe contul lui Cristi, stii tu Gabi) :)

    ReplyDelete