Tuesday 17 April 2012

Today

   Am banuit eu ceva cand v-am spus ca nu a venit iepurele inca, caci astazi mi-a lasat doua cadouase: o lenjerie intima cu dantela si o posetuta, careia nu i-am facut poze dar o veti vedea intr-o alta pstare accesoriu intr-un look. Bineinteles si cateva ousoare de ciocolata ca fara dulciuri nu se poate nu? :)

   Am fost la tata, i-am aprins lumanarea de la Inviere, i-am pus niste zambile culese de mama din propria gradina si am observat ca deja avea acolo niste margarete si garoafe lasate de altcineva. Desi eram serioasa si fata mea nu a schitat nici un zambet, inauntru eram bucuroasa si recunoscatoare ca s-a mai gandit cineva la el cu ocazia acestor zile sfinte.

   Am plecat de acolo, am mers cu mama in masina pana la stati al care trebuia ea sa coboare ca sa schimbe, sa ia un troleibuz iar eu am mers in continuare pana acasa. Aveam o sacosa un pic cam grea, imi era si cald pentru ca ma imbracasem cam gros pentru temperaturile care erau atunci, imi era si sete, foame, somn, toate se adunasera si cred ca din cauza asta am mers imbufnata tot drumul :))

   Ajunsa acasa la iubitul meu, am deschis geamul, mi-am scos hainele care pareau ca ma strang, am facut un dus si apoi am mancat cateva felii d epaine cu branza de oaie. Am dormit cateva ore pentru ca noaptea de dinainte a fost una alba deci eram franta iar in acest timp Silviu a curatat niste piept de pui, l-a condimendat cu oregano si piper (nu am avut alte optiuni, in casa asta condimentele sunt neglijate din pacate) si l-a lasat la rotisor sa se faca  bine, bine de tot. Cand m-am trezit puiul era gata, crocant la exterior dar moale si gutos la interior. Am mancat impreuna, apoi am ne-am rezolvat fiecare ce ramasese de rezolvat de mai devreme si intr-un final ne-am relaxat in pat si am discutat despre modificarile pe care vrem sa le facem prin dormitor, am pus la punct ultimele detalii privind proiectul realizat chiar de Silviu. O sa faca alt birou, niste dulapuri, sifonier, pat, cu alte cuvinte toata camera o sa capete un alt aspect si o sa aiba mobila noua, care sa ne reprezinte mai bine si sa intruneasca atat cerintele privind esteticul dar si utilul.

   Acum, chiar  inainte de culcare m-am gandit sa scriu pe blog si sa va urez sa aveti o ultima zi de Paste insorita si inmiresmata!

   Va pup! O sa revin cu o noua postare, de data aceasta un machiaj, o sa vedeti voi despre ce este vorba.

   Pe curand...

4 comments:

  1. :D O zi faina si tie:> abia astept sa vad pozele:D

    ReplyDelete
  2. El mundo en colores,

    :p Multumesc!Imi plac florile foarte mult.Chiar astazi am fotografiat asa in graba florile plantate in gradina unui bloc si am pus poza pe desktop :)

    Te pup!

    ReplyDelete
  3. Monica,

    Merci,la fel si tie!La tine ploua?Aici ploua tare si m-a cam udat azi cand am fost la medic.Noroc ca m-a mai ajutat umbrela.

    Te pup!

    ReplyDelete