Monday 16 April 2012

Easter

   Hey everyone! Hristos a Inviat! Daca ati presupus ca m-am umplut si eu de bubite, nope, that didn`t happen YET :)) Dar astept cu nerabdare! :)) 

   Zilele acestea am stat in casa in majoritatea timpului si desi afara a plouat, casa a fost inseninata de prezenta catorva flori de primavara.




   Voi ce ati mai facut? Cum a fost prima zi de Paste? De fapt sa o luam in ordine, cum a fost in noaptea de Inviere? Ati fost la slujba?
   Raspunsul meu cred ca il stiu cei care au vazut postarea de Paste de anul trecut. Merg in fiecare an, nu am lipsit niciodata si nici nu intentionez asta pentru ca stiu ca as regreta. Iubitul meu a stat singurel acasa, eu si parintii lui am fost impreuna la o biserica din apropiere, unde am participat la slujba de Inviere, am inconjurat biserica, am luat lumina si am cantat Hristos a Inviat. A urmat predica si apoi Liturghia la care am ramas doar eu, ei s-au intors acasa. A fost frumos ca de fiecare data, pacat ca unii vin doar ca sa ia lumina dupa care se evapora... Mi se pare rusinos acest tip de comportament. Si eu plecam atunci cand eram mai mica dar crescand am inteles ca nu asa se procedeaza si am ales sa merg pe alta cale, adica sa raman pana la final. (Nu cred ca odata pe an nu poti rezista pana dimineata, cand de atatea ori o faci prin cluburi. Hm!)
   Spre sfarsit s-au impartit niste fluturasi cu diverse invataturi religioase pe care le-am pastrat desi le cunosteam. Inainte sa plec am luat un pahar cu painica inmuiata in vin sfintit, numita si Paste iar domnul de acolo mi-a mai oferit unul, asa ca o sa am sa iau in multe dimineti. 


   Ca o mica paranteza, daca va intrebati ce tinuta am purtat, cred ca este evident ca ceva decent potrivit locului si ocaziei: pantaloni negri skinny, bluza violet inchis cu maneci lungi, peste care am pus o alta bluza verde cu maneci scurte, un sacou crem si un trench bej. Stiam ca o sa fie racoare asa ca ma avut grija sa fiu pregatita pentru a rezista. Singurul detaliu care mi-a scapat a fost umbrela :)
   Machiajul a fost unul simplu, decent: anticearcan, corector, pudra, putin fard roz pal pe pleoape,liner, rimel, sprancene conturate, fard de obraz, putin ruj roz prafuit peste care am aplicat corector ca sa para cat mai natural.
   V-am dat aceste detalii caci sunt pur si simplu iritata si uimita de ceea ce vad in fiecare an: tineri imbracati de parca ar merge in bar sau pe terenul de baschet, ca sa nu mai discut despre machiaje... Conduita si limbajul, la fel lasa de dorit. Generatia lu` peste!

   Sa revenim. Am plecat de la biserica si am ajuns acasa cu lumina aprinsa. Cred ca pe la 3 si jumatate-4 fara ceva eram inauntru. La scara era o catelusa simpatica care a intrat in bloc, asa ca nu am putut sa ma abtin, am "blanarit-o" nitel, i-am dat de mancare si de baut si am si filmat-o. Filmuletul il puteti vedea AICI.



   Dupa ce am stat de vorba cu Silviu si mi-am schimbat hainele, am mers la bucatarie ca sa ciugulim cate ceva. Pentru ca era o ora tarzie m-am rezumat la a gusta din drob iar el a mancat cascaval si cozonac. A doua zi insa, am ciocnit oua, pe care le-am si mancat :p si ca desert ne-am bucurat papilele gustative cu o prajitura/pasca facuta din branza dulce si ciocolata. Imi pare rau ca nu puteti sa simtiti si voi cat de delicioasa este dar va garantez ca nu va mai puteti opri din mancat odata ce ati inceput! ;;) Este A-MA-ZING!




    Inca o paranteza: daca vreti sa aveti oua colorate, atunci cumparati din acelea decorative sau faceti-va chiar voi unele insa pentru masa de Paste, ouale se fac DOAR ROSII! Poate ma mai zis asta dar o sa o mai zic de cate ori o sa fie nevoie: sangele Lui Iisus nu era roz, albastru, mov, galben, verde sau mai stiu eu ce alte nuante!









   Astazi o sa ma intalnesc cu mama, mergem impreuna la cimitir sa ii ducem tatalui meu flori iar lumanarea pe care am adus-o de la Inviere (pe care nu ma lasat-o sa arda toata cum faceam in alti ani), o sa i-o aprind Lui acolo pentru ca sa simt ca macar asa a participat si el la aceasta mare sarbatoare.Mai ales ca a murit nespovedit, neimpartasit si fara lumina. O sa fie trist dar ce pot sa fac decat sa trec si peste asta. Este al doilea Paste fara el, e coplesitor ceea ce simt iar de mama nici nu mai zic... Nu stiu de unde atata putere, doar de la Dumnezeu.


   Va urez sa aveti un Paste linistit, inconjurati de oamenii pe care ii iubiti si sa faceti cat mai multe poze, nu neaparat cu aparatul, cu mintea, ca sa tineti minte toata viata aceste momente frumoase! Sanatate si multa pace interioara va doresc!


   P.S: Anul acesta, iepurasul nu m-a vizitat, cel putin nu inca, mai are o sansa caci mai sunt doua zile de Paste :)
   
   Pe curand..


10 comments:

  1. Hristos A-nviat! Iepurasul sa iti aduca multa sanatate (a se intelege sa nu te molipsesti si tu de rubeola, sau ce era)!
    Eu am facut doar oua rosii, fierte in foi de ceapa rosie, in Finlanda din cate stiu nu au acest obicei (mai mult oua de ciocolata, agatate ca globurile prin copaci).. le poti vedea pe blog. Mi-au iesit chiar ok.. zise ea laudandu-se de una singura ;)

    ReplyDelete
  2. Nici eu nu am primit nimic de iepuras...cred ca am fost foarte rele:))
    Eu trebuie sa recunosc,nu am mers la Inviere pentru ca mi-a fost foarte foarte somn,si decat sa ma fi dus acolo si sa fi cascat continuu/sa nu fiu atenta la slujba/sa ma gandesc la tot felu de prostii mai bine am stat acasa si am adormit inainte de ora 12.
    Am avut noroc cu o prietena care a mers si mi-a adus si mie Pasti.
    Ce yummy arata cozonacul si prajiturica!!imi curg balele nu alta.
    Iti urez sarbatori fericite , mult curaj si multa putere.

    ReplyDelete
  3. Adevarat a inviat! Am fost si eu la biserica si apoi la tara la bunici, iar azi am dormit toata ziua. Nu am mancat prea multe prajituri, am gustat doar putin din cozonacul bunicii si am papat sarmale facute pentru prima data de mine:D. Iti doresc sarbatori fericite in continuare:*

    ReplyDelete
  4. Adevarat a Inviat!!!!!! Paste fericit scumpo! Si eu am fost la Biserica cu mami in seara de Paste:) a fost frumos:) te inteleg cum e cu tati tau, prin acelasi lucru am trecut si eu... asta este :(


    Oricum, va doresc tot binele din lume:D si ma servesc si eu cu o bucatica din bunatatile tale:D Pupici:D

    ReplyDelete
  5. El mundo en colores,

    Adevarat a Inviat!
    Multumesc mult pentru urare si sper sa ai gura aurita! :)

    Am vazut ouale,intr-adevar au iesit bine!
    Abia azi mi s-a aprins beculetul caci nu stiu de ce dar aveam impresia ca nu ai blog :( Imi cer scuze ca pana acum nu am avut nici un fel de activitate la tine pe blog!Sunt aiurita uneori,bine hai mereu :))
    Dar incerc sa recuperez timpul pierdut,mai ales ca ai un blog asa curat si ingrijit.

    Te pup!

    ReplyDelete
  6. Cupcake,

    Iti multumesc!

    Las` ca azi s-a schimbat situatia,a venit hepurele pana la urma :p

    Te pup!

    ReplyDelete
  7. Dia,

    Da, am vazut ca ai scris pe blog ca ai facut tu sarmale si te felicit!Cu ce le-ai umplut?

    Multumesc!Sarbatori fericite si tie si multi pupici!

    ReplyDelete
  8. Ce fata credincioasa, bv! Ma bucur sa mai vad oameni asa ca tine, mare adevar ai scris in legatura cu tinutele tinerilor si coloritul oualelor. Si noi tinem la traditie si facem numai oua rosi in fiecare Paste.
    Imi pare rau sa citesc ca nu mai traieste tatal tau, cred ca ai o mama foarte puternica, saracuta, dar si tu! Sa ai grija de ea si s-o apreciezi!
    Te imbratisez cu drag! :*

    ReplyDelete
  9. Monica,

    Multumesc!

    Sigur,sigur!Papa cat vrei! :)

    Te pup!

    ReplyDelete
  10. Federova,

    Ma bucur sa aflu asta!Este trist si revoltator ca in ziua de azi ne-am indepartat atat de mult de valori si de ceea ce merita,de ceea ce este frumos si pur.

    A trecut un an de cand nu mai este langa noi cu trupul dar la Inviere parca am simtit ca era aproape,mi-a aparut in minte figura lui cand inconjuram biserica si tare mi-a placut.

    Incerc sa fiu tare si pentru ea desi asta uneori ma face sa par rece,eu doar incerc sa imi mentin calmul ca sa ies din diverse momente de suferinta.

    Te pup si multumesc pentru vizita!

    ReplyDelete