Wednesday 18 April 2012

The jewellery box

   La finalul primei postari de ieri (dati click AICI) va spuneam ca iubitul meu si cu mine avem in plan mari modificari pentru camera noastra, de la parchet si pana la mobila. Ei bine, deja am intrat in actiune, am luat un monitor, am cumparat cate ceva pentru noul birou si dulapurile care vor fi aranjate pe unul dintre pertii camerei.
   Bineinteles ca de toate aceste imbunatatiri ne vom bucura amandoi, insa de curand am primit cadou ceva care ma va ajuta numai pe mine si care ma va ajuta sa fiu mai organizata.

   Pozele urmatoare vorbesc de la sine!



   detaliu pal


   Incap o groaza de accesorii! Inca mai am de umplut in partea stanga, asa ca se cere sa ies la cumparaturi cat mai multe :))

   Eu am ales totul (pal, carlige, cant s.a.m.d.) iar Silviu a pus in practica implicandu-se si el la partea creativa a acestui proiect. In fnal a iesit ceea ce mi-am dorit si sunt multumita pentru ca nu mai trebuie sa umblu prin sertare, sa scotocesc si sa nu stiu ce sa aleg. Acum deschid cutia, arunc un ochi inauntru si iau de acolo ceea ce cred ca se potriveste la tinuta din ziua respectiva.

   Daca va intereseaza si vreti sa vedeti mai multe poze si sa aflati mai multe informatii va invit sa intrati AICI!

   Pe la jumatatea zilei o sa revin din nou, cu o noua postare. Stati pe aproape, antena 1 :))) 

   Multa pupacealea pentru voi toti!

   Pe curand...


4 comments:

  1. El mundo en colores,

    Multumim! :)

    ReplyDelete
  2. ce faiin arataaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa:D:D:D:D:D:D spor la cumparaturi!:D

    ReplyDelete
  3. Monica,


    I know!I love it!Chiar e de un real ajutor un astfel des patiu de depozitare.

    Multumesc!Bani sa fie ca de cumparat mereu se gaseste cate ceva de luat! :))

    Kisses!

    ReplyDelete