Thursday 17 November 2011

Zipper

   Cusaturi in relief, incretituri, nasturi, buzunare false, tinte, fermoare, toate sunt menite sa faca o tinuta mai interesanta pentru cei care o poarta dar si pentru cei care privesc de la departare. Luna aceasta, garderoba mea a devenit mai bogata cu un articol vestimentar deosebit. Este vorba despre o rochie de un gri - maroniu, lunga, pana un pic mai jos de genunchi, mulata, simpla. Ceea ce o face deosebita este singurul artificiu de pe ea si anume un fermoar lung cat rochia, dispus in partea stanga a sa. Pentru ca mi-a placut atat de mult nu m-am despartit de ea doua zile, singurele schimbari au fost cerceii si machiajul, asa ca sa nu va mirati daca intr-unele poze apar cu cercei in forma de fluturasi colorati si machiajul pe care vi l-am aratat in postarea aceasta, iar in altele cu cercei lungi cu stelute si machiaj mai simplu.
   De obicei port parul lasat liber dar acum mi-a venit pofta sa il prind intr-o coada,adus intr-o parte si rasucit la spate. 



   Easy to do, fast and cute :)









   Inainte sa imi iau la revedere, imi cer scuze pentru ca am intarziat cu postarea aceasta, am avut niste probleme cuinternetul.

   Va pup si va urez sa aveti o zi spectaculoasa!

   Pe curand...

8 comments:

  1. imi place foarte foarte tare outfitul tau! Te prinde si e o idee f. draguta, pare si calduroasa rochia :)

    ReplyDelete
  2. very pretty ,darling! love your hair and dress! te puup

    ReplyDelete
  3. Multumesc,Simona!Si mie imi place mult rochia aceasta si abia astept sa o port din nou!
    Nu tine foarte mult de frig dar cu o jacheta grosuta merge scoasa la o plimbare ;)

    ReplyDelete
  4. Multumesc doamna!Si eu va pup!

    ReplyDelete
  5. asta da rochieee!:X

    Imi place machiajul si bratarileeee:X iiii :X:X:X:X

    Ai o silueta perfecta:D:>
    frumusete:X

    ReplyDelete
  6. Asta am zis si eu cand am vazut-o for the first time! :)

    Multumesc pentru compliment,copila dulce!

    Te pup!
    O duminica vesela,Monicut!

    ReplyDelete