Friday 25 November 2011

Taz

   Ce surpriza credeti ca mi-a facut iubitul meu marti dupa amiaza? A venit acasa cu ceva care vazusem impreuna si imi doream...



   Acest ghemotoc de blanita ca lana si cu ochii precum doua mure, este un porcusor de guinea si se numeste Taz. 



   Este cat palma mea si abia ieri am descoprit ca este baiat, cei de la pet center i-au spus lui Silviu ca este fetita si apucasem sa ii spunem Ema :))
   Aseara am cautat pe internet nume si cand am dat de Taz am stiut imediat ca i se potriveste pentru ca e ciufulit, e agitat si are blanita de culoare asemanatoare cu a lui Taz din desenele animate, you know the tazmanian devil :D

   V-as mai fi pus poze dar vreau sa ma pregatesc pentru o plimbare prin Herastrau so I have to end this post.
   Sa aveti o seara frumoasa si calduroasa!

   Taz si cu mine va pupam cu muuult foc!

    Pe curand...


11 comments:

  1. Cat este de dulce si ce frumos gest din partea iubitului tau. Sa va traiasca micul "copilas":)

    ReplyDelete
  2. Federova,numele ma duce cu gandul la un animalut puternic dar el desi este foarte rapid,e inca slabut si plapand.Sa speram ca o sa creasca mare si fortos :)

    ReplyDelete
  3. Multumim mult,Anicka Maya!Asta ne dorim si noi sa fie sanatos si fericit!
    Da,a fost un gest frumos,chiar nu ma asteptam.

    ReplyDelete
  4. Cand am vazut prima poza am incercat sa-mi dau seama ce reprezinta ghemotocul...a trebuit sa vad si celelalte poze ca sa-mi dau seama cine e mititelul:) He is soooooo cute.Are o blanita atat de pufoasa si culoare deosebita.Nu-mi vine sa cred ca incape in palma ta,ca e atat de mic.Ne-am amuzat tare ca cei de la petshop v-au zis ca e fetita si i-ati dat nume corespunzator :))..cred ca s-a simtit jignit.Dar l-ati cercetat voi mai bine.. Sa va traiasca mititelul. Pupici.

    ReplyDelete
  5. :)) Multumim mult!
    Iti dai seama ca l-am suparat o zi si ceva pana sa stim ce sex are de fapt.Noroc cu sotia unui coleg de servici de-al lui Silviu,care il vroia si ea dar avand deja un baiat,nu l-au luat de la magazin ca sa nu se umple de pui...Turns out ca nici nu aveau de ce sa isi faca astfel de griji avand in vedere ca nu e fetita :))
    Acum bea apica,are un recipient cu bilute si il aud de fiecare data cand se "serveste" :p
    Azi cand mergem la mama,o sa il luam cu noi sa il vada si ea.

    Te pup,Mickynevscky!

    ReplyDelete
  6. Ela iti doresc sa te bucuri de el :) Este un sufletel mic si frumos :*

    ReplyDelete
  7. IIIII:D Ce scumpete eeeee! Sa-ti traiasca:D am si eu o prietena care are porcusor de guineea:D e fetita, Minnie:D e asa de frumoasa:X iiiui:X:X:X:X:XX


    app a zis mami ca esti foarte draguta:D

    aaa, si ti-am dat o leapsaaa: http://crazy-in-loveee.blogspot.com/p/leapsa-time.html

    :D Te pup dulce:X

    ReplyDelete
  8. Multumesc,Oana!Sunt paranoica si am impresia ca o sa pateasca ceva... de fapt mi-e foarte frica de moarte...nu neaparat a mea, cat a celor pe care ii iubesc si de aceea sper sa fie sanatos cat mai multi ani!

    ReplyDelete
  9. Multumesc!

    Minnie,ce nume dragut!:)

    Trasmite-i mamei tale ca ii multumesc si ca ii urez multa sanatate si sa va bucurati una de cealalta zi de zi!

    Ok, o sa ma uit si o sa o fac cat mai curand.

    Te pup,Monicuta!

    ReplyDelete
  10. Multumim la fel!>:D< >:D<

    Pupici:D

    ReplyDelete