Friday 16 September 2011

La Biblioteca

   Este remarcabil cum reusesc din ce in ce mai des sa raman in urma cu postarile! In fiecare saptamana imi spun: "de saptamana asta o sa postez zilnic si totul la timpul sau" dar esuez cu glorie. Am atatea sa va spun incat nu stiu de unde sa incep. Cu inceputul nu? :)) 
   Luni m-am intalnit cu doua prietene: Teodora (cea care acum e femeie maritata la casa ei :p) si Mihaela (sau Mickynevscky, asa cum o mai alint eu). Eu ca de obicei sunt mesagerul, asa ca am vorbit la telefon cu una dintre ele, am stabilit cateva detalii, apoi am vorbit cu cealalta si intr-un final ne-am pus toate la un acord. Greu se mai decid fetele in general dar lasa ca e mai placut sa suni de mai multe ori, nu ca baietii, care uneori sunt prea dintr-o bucata si directi. Locul de intalnire a fost intrarea principala a parcului Cismigiu, ora 18. 
   Pentru ca Teo a luat carnetul (APLAUZEEEEEEE!!!!!!) si deja a inceput sa conduca, s-a oferit sa vina sa ma ia la o statie de casa daca tot era prin zona. Oh yes, I traveled in style!  Bineinteles ca am ascultat muzica pe drum, am povestit, am ras si ne-am facut de cap :p As fi decupat plafonul sa fie decapotabila, mi-as fi pus o esarfa la gat si ochelari de soare, ca sa fiu intr-adevar ca in filme cu pletele in vant si ar fi fost perfect :)) 
   Ajunse la destinatie, ea imi zice ingrijorata ca inca "sufera" la parcat si mare i-a fost mirarea cand a vazut ca s-a incadrat. Am facut si poze ca dovada ca si FEMEILE POT PARCA REPEDE SI BINE SI STIU SA APRECIEZE DISTANTA!!! 



   E tare nu? That`s my girl! Go, Teo, go!

   Apoi am traversat parcul, ne-am intalnit cu Mihaela si am dat un ocol pe acolo, pana la La Biblioteca, un local. Teo a zis ca face cinste, asa ca dupa cununie, astfel ca am cautat o masa libera, am comandat toate trei cate o salata si some drinks (apa, suc si bere fara alcool ca cineva conduce acuuum ;)  ) si ne-am pus la vorba. Taca-taca-taca-taca, asa ca intre fete. Am vorbit de ce mai facuse fiecare in timpul cat nu ne mai vazusem, am glumit, am facut schimb de retete, am barfit ;;) am facut planuri de viitor si ne-am simtit bine, ca de fiecare data. Ce dor imi era de asa o iesire!
   La intoarcere, Teo, a fost draguta din nou si a lasat-o pe Mihaela aproape de casa si pe mine la fel. A avut emotii, credea ca nu reuseste sa se descurce but she did and I`m proud of her! Nici nu ma indoiam ca nu o sa fie bine pentru ca este descurcareata, inteligenta si stie cum sa faca fata stresului.












   Am dezactivat blitul pentru ca altfel ar fi iesit niste poze prea intunecate, in schimb mi s-a parut foarte interesant acest efect blurry si sters pe care il creeaza insasi noaptea iar luminile au dat viata si personalitate plimbarii noastre imortalizate in poze. Ador pozele in miscare, iar acestea cu masinile si cu siluete ca niste umbre sunt perfecte pentru a contura viata de noapte in oras. Nu-i asa ca parca simtiti ca sunteti si voi in mers, odata cu noi?

   Imi pare rau ca nu am facut si poze in parc sau la masa dar o sa mai fie si alte ocazii. De asemenea am uitat sa fotografiez tinuta dar ce pot sa va spun este ca am purtat o rochie rosie lunga, sandale rosii, geanta neagra, ochii naturali (corector si rimel) iar buzele intr-un rosu inchis.

   V-am pupat si o sa revin si cu alte postari ca sa recuperez din urma! ;)

   Pe curand...

8 comments:

  1. i'm glad you had suc a great time>:D<

    ReplyDelete
  2. Me too!Si ieri am iesit cu una dintre fete si iubitul meu si a fost fain.

    ReplyDelete
  3. >:D< Distractiv!:) imi plac pozele:D:)Prietenele tale sunt la fel de dragute ca tine:D:)

    ReplyDelete
  4. Da,ne-am distrat si ne-am relaxat in acelasi timp.
    Multumesc pentru compliment.Cred ca o sa fie incantate cand or sa citeasca aici comentariul tau ;)

    ReplyDelete
  5. Ne-am simtit foarte bine...Am citit multe cati, ne-am cultivat...Neah...de fapt am povestit nimicuri din viata noastra dar care sunt atat de importante, am ras, am facut planuri.Sper sa mai repetam experienta cat mai curand.Multumim pentru compliment CLM,cine se aseamana se aduna :))
    pupici.

    ReplyDelete
  6. :)) Neaaaah!Desi nu ar fi rau sa facem un book club.
    Te pup fetita!

    ReplyDelete
  7. Hey, hey, hey :)))
    Ce poze ai facut!!! Foarte tari, ma crezi ca nici nu imi aduc aminte cand le-ai facut (in afara de aia cu parcarea)?
    M-am simtit extraordinar, si ma bucur tare muuuult ca v-am vazut. Imi pare rau ca scriu atat de tarziu, insa am tot fost plecata cu treaba si...deh!
    Missssss uuuuuu
    Te pup

    ReplyDelete
  8. Erai stresata si din cauza asta :p Lasa ca o sa capeti curaj pe parcurs si experienta se castiga sofand,trecand prin diverse intamplari dar si din greseli.

    Si noi ne bucuram si abia astept sa ne reintalnim.

    Miss you too!

    Te pupacesc,Teo!

    ReplyDelete