Saturday 10 September 2011

Black jeans and yellow bag

   Nu sunt adepta unui singur stil de imbracaminte, niciodata nu am fost. Azi pot sa imbrac ceva foarte feminin si dragut iar maine las tocurile acasa si port cu mare mandrie o pereche de adidasi. Pot sa port ceva sofisticat dar si ceva simplu si casual. Chiar ma gandeam de multe ori ca daca cineva mi-ar filma viata nu prea ar gasi o stabilitate vestimentara, o rutina; adica nu pot sa spun ca sunt un fel de Madonna si ca ma reinventez cu cine stie ce haine si accesorii pentru ca evident nu imi permit asta, insa nici nu ma incadrez intr-un tipar fix. Dupa cum va spuneam, imi place sa abordez a little bit of everything, caci cred ca asa este bine. E prea plictisitor si banal sa fi mereu la fel, sa te uiti in aceeasi directie, indiferent de domeniu.
   Ultima tinuta pe care v-am aratat-o este una mai girly, eleganta, fina iar ceea ce v-am pregatit pentru azi e un pic diferit. Nu am trecut la extrema opusa, nu o sa ma vedeti in pantaloni de hip-hoper dar nici nu o sa fiu too dressy.
   Mai bine sa vedeti voi singuri despre ce vorbesc ;)
















   Tinuta a fost compusa din: jeansi negri mulati si drepti in partea de jos, sandale decupate atat in spate cat si in fata, ca top am folosit o rochita de vara mai scurtuta peste care am pus o vesta de blugi. Am completat cu o geanta mare galbena, lucioasa si ca accesorii am avut cercei metalici facuti din inimioare suprapuse, inel de argint stil verigheta (pe care il am de la tata si imi este foarte drag), inel lat, verde, din plastic (luat cu ocazia unui concert stradal) si o bratara cu tinte.

   Pozele le-am facut singura, poate nu au iesit cine stie ce insa I did my best.



   One more picture because someone wanted to say "hi" ;)


   Pe curand...

8 comments:

  1. Buuuuna.:)Ce mai faci vulpita sexy? iti sta foarte bine culoarea...Tot am incercat sa te sun de pe fix pe cosmote si nu reusesc sa dau de tine si nici de Teo.Vreau detalii de la nunta!!!!Cand zici sa ne vedem? Te pupic si abia astept sa te vad cu noua culoare de par :) Mikinevsky :)

    ReplyDelete
  2. Mihaela!!!! :* :* :* Yeeeee,you`re back!
    Saru`mana!Culoarea mea inintiala a fost un roscat aprins dar iti zic eu ce si cum... ;)

    ReplyDelete
  3. Ador penultima pozaaa! :X:X:X:X:X:X:X: Superbitate mica:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X

    Ti-ai schimbat culoarea:D iti sta bine:X

    ReplyDelete
  4. Multumesc :)
    Eh nu chiar dar ma bucur ca ai folosit aceasta exprimare "schimbat culoarea",caci asa s-a intamplat nuanta initiala s-a schimbat complet in alta :(

    ReplyDelete
  5. Am si eu vreo 2 bratari cu tinte, din perioada liceului, o perioada rock a mea :D

    ReplyDelete
  6. Alexandra,

    Nu le mai porti?Au revenit la moda si le poti combina in asa fel incat sa arate decent chiar si pentru servici.

    Te pup!

    ReplyDelete
  7. Eu le-as mai purta, ca-mi plac tare, insa in ultima vreme am evitat accesoriile, fetita mea (are 1 an si 8 luni) trage de orice bratara sau lant vede la mine :)))

    ReplyDelete
  8. Alexandra,

    Aaaa!Atunci te inteleg!Cand ai copiii inca pitici sintagma cheie este:sa fie practic :p Cercei,bratari,par lasat liber,bluze cu decolteu=no good! :)) Trebuie ceva care sa iti permita sa te apleci,sa alergi,sa ai grija de micuti fara grija ca te agati,ca iese nu stiu ce pe afara sau ca vei ramane fara lobul urechii :)))

    Te pup!

    ReplyDelete