Sunday 6 November 2016

My week in photos (334 & 335)

   Buna dimineata! Nu imi vine sa cred ca a trecut o luna de la ultima postare! Am tot amanat si uite asa s-a dus timpul. Culmea este ca am material pentru blog dar nu prea mai apuc sa vi-l prezint. Imi trebuie un planner :))
   De foarte mult timp cochetam cu ideea de a ma intoarce la nuanta naturala a parului pentru a-l avea mai sanatos si pentru a scapa de odioasa diferenta dintre culoarea de la radacini and the rest of my hair. Cred ca de mai mult de un an si jumatate incerc sa fac acest pas dar nu reuseam sa ma despart de roscatul meu iubit. Intr-un final, satula fiind de acelasi look, am prins curaj si m-am decis. Am ales o vopsea tot de la Wella, ciocolata cu lapte, banuiam ca nu o sa iasa nuanta aceea superba, deschisa, nu stiam la ce sa ma astept si eram tare curioasa. Coafeza m-a avertizat de la bun inceput ca nu voi obtine acel ciocolatiu si ca se vor vedea reflexiile roscate. Exact asa a si fost. Nu pot sa spun ca mi-a placut noua culoare, prea inchisa pentru gustul meu insa nici nu am urat-o. Am apreciat schimbarea pe care mi-a oferit-o pentru ca mai mult de orice asta imi doream. Intre timp nuanta s-a mai dus, deja mi-e dor de roscatul intens pe care il simt ca facand parte din personalitatea mea iar bretonul (desi mi l-am dorit exagerat de mult!) nu cred ca a fost o idee prea buna fiind ceva foarte greu de intretinut, avand in vedere textura si tipologia parului meu: ondulat si uscacios.Chiar si asa trebuie sa recunosc ca mereu am un look diferit datorita acestui breton and that`s very nice deci tot raul spre bine.
   Ma gandeam sa nu-mi mai tund varfurile pentru a-i permite sa creasca insa inainte de asta as vrea totusi sa ii mai dau o sansa, sa ma mai joc nitel si sa vad ce pot obtine.
   Uneori noul aduce descoperiri de sine, perspective interesante si te obliga sa te reinventezi, sa iesi din zona de confort. As vrea sa fac niste schimbari, de la aspectul fizic la cel sufletesc. Voi incepe cu primul pentru ca este cel mai usor de manevrat, vad rezultatele pe loc si imi influenteaza si starea de spirit, ceea ce imi va da incredere in mine. Vreau sa indraznesc mai mult, sa traiesc mai mult, sa fiu asa cum vroiam sa fiu de fapt acum cativa ani. Si mi-ar placea ca vocea mea sa fie auzita mult mai mult. O mica particica a acestei hotarari se datoreaza unei persoane necunoscute care m-a motivat prin cateva vorbe sincere, pozitive. Parca a suflat viata in directia mea, parca m-a eliberat. Ii multumesc din suflet, nici nu cred ca si-a dat seama ce impact au avut vorbele acelea!


   Week 334

   Luni / Monday



   Ro: Noul look.

   En: The new look.



   Marti / Tuesday

   Ro: Nu am facut poze.

   En: I didn`t take photos.



   Miercuri / Wednesday



   Ro: Biscuitelul meu :)

   En: My little biscuit :)


   Joi / Thursday (2)



   Ro: Onduleuri usoare si o tinuta office.

   En: Light curls and an office outfit.





   Ro: Doua carti care mi-au atras atentia. Cartea lui Lise Bourbeau nu am citit-o dar mi s-a spus ca este o lectura interesanta.

   En: Two books that caught my attention. I didn`t read Lise Bourbeau`s book but I`ve been told that it is an interesting reading.



   Vineri / Friday



   Ro: O decoratiune - sperietoare de ciori simpatica.

   En: A cute scarecrow decoration.



   Sambata / Saturday



   Ro: Pilaf delicios cu curry.

   En: Delicious curry pilaff.



   Week 335

   Luni / Monday 



   Ro: Acadea de la Lidl.

   En: Lollipop from Lidl.





   Ro: Par drept, fard movuliu si ruj ciclam.

   En: Straight hair, purple eyeshadow and cyclam lipstick.





   Ro: Yummm!!!

   En: Yummm!!!



   Marti / Tuesday

   Ro: Nu am facut poze.

   En: I didn`t take photos.



   Miercuri / Wednesday (2)



   Ro: Pizza Quattro formaggi.

   En: Quattro formaggi pizza.





   Ro: Pizza vegetariana.

   En: Vegetarian pizza.



   Joi / Thursday 



   Ro: Gasita in Sinaia si pictata de mine pentru a obtine un efect vintage.

   En: Found in Sinaia and painted by me to get a vintage effect.



   Vineri / Saturday



   Ro: :))) Draguta freza! :))

   En: :))) Nice hairdo! :))



   Sambata / Saturday



   Ro: Gustare.

   En: Snack.



   Duminica / Sunday 



   Ro: :)) 

   En: :))


   Sa aveti o duminica linistita!

  
   Pe curand...
                   

No comments:

Post a Comment