Wednesday 11 November 2015

My week in photos (185)

   Seara buna! Postarea saptamanala este aici! Let`s see it, shall we!


   Luni / Monday (4)









   Ro: Un articol interesant si folositor despre telina.

   En: An interesting and useful article about celery.



   Marti / Tuesday


   Ro: Simplu, rapid si mai ales bun pentru stomacul meu sensibil.

   En: Quick, easy and most of all good for my sensitive stomach.



   Miercuri / Wednesday 



   Ro: Wedges copti.

   En: Baked wedges.



   Joi / Thursday (2)


   Ro: Am facut paste dupa reteta prietenei mele, Ana.

   En: I made pasta using my friend Ana`s recipe.





   Ro: Ridiche neagra + miere = sirop pentru tuse.
   
   En: Black radish + honey = cough syrup



   Vineri / Friday (3)



   Ro: Prajitura Excellent.

   En: Excellent cake.





   Ro: Cheesecake cu fructe de padure.

   En: Berries cheesecake.




   Ro: A trecut o saptamana. Odihniti-va in pace, Colectiv!

   En: A week passed. Rest in peace, Colectiv!



   Sambata / Saturday 



   Ro: Silviu a facut un suport din lemn pentru cactusi.

   En: Silviu made a wooden support for the cacti.



   Duminica / Sunday (10)



   Ro: Dupa ce m-am intors de la biserica, am primit flori pentru ziua mea de nume. A fost o dimineata placuta.

   En: After coming back from church, I received flowers for my nameday. It was a nice morning.





   Ro: Mini amandine si mini tarta cu fructe.

   En: Mini amandines and mini fruit tart.











  Ro: La Concertul Metropolis care a avut loc in Parcul Herastrau. Am stat sa ii vedem si ascultam pe cei din trupa "Zdob si Zdub" si Carla`s Dreams.

   En: At the Metropolis Concert that took place is Herastrau Park. We stayed to see and listen to "Zdob si Zdub" band and Carla`s Dreams.





   Ro: La Coftale, inca odata.

   En: Once again, at Coftale.





   Ro: Spiced Chai: ceai, lapte si condimente.

   En: Spiced Chai: tea, milk and spices.





   Ro: Yum!

   En: Yum!



   O seara parfumata va urez! 

   Pe curand...

6 comments:

  1. O saptamana plina de evenimente, cate dulciuri,mi-ai facut pofta!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ella Fairytale,

      :) Sa ma bucur, sa nu ma bucur? :P

      Te pup!

      Delete
  2. Mie mi-a ramas gandul la paste si cartofi, desi nici cu prajiturile alea nu mi-e rusine! :)

    http://the-may-day.blogspot.ro/

    ReplyDelete
    Replies
    1. TheMay Day,

      Cartofii la cuptor, prajiti, copti sau cum s-or mai face, ii iubesc pe toti!

      Delete
  3. Ela, alea nu-s savarine cat oi trai eu, poate doar daca s-a schimbat reteta intre timp si in loc de frisca se fac cu ciocolata.. :P Amandineeeeeeee!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Vision By Mila,

      :))))))))))))))) Nu sunt, nu sunt! Am gresit! :))))) Te pup!

      Delete