Wednesday 7 October 2015

My week in photos (180)

   Well, hello there everybody! Am revenit si sunt cu un an mai batrana :))) Ziua mea de nastere a fost neasteptat de placuta (cu mici exceptii...), nu am avut petrecere, nu am iesit din oras, nu am facut nimic nebunesc, pur si simplu nu am stat singura si am iesit din casa, am zambit, am ras si m-am intors tarziu acasa iar pentru mine, asta este perfect. Uneori ceea ce este putin pentru unii, pentru altii inseamna mult... O zi ideala nu stiu daca exista, poate ca da, poate ca trebuie sa privim in ansamblu. O zi ideala ar presupune prezenta tatalui meu, o stare euforica, sentimentul ca sunt speciala, numai oameni buni in jurul meu, suprize multe, muzica buna, ore intregi de dans, intelegere si mii de flori. 
Acest scenariu este imposibil, pentru mine, cel putin asa ca inima mea se multumeste si cu alte variante.
Ce inseamna pentru voi o zi de nastere ideala?


   Luni / Monday 


   Ro: Gustarea lui preferata!

   En: His favourite snack!



   Marti / Tuesday

 
   Ro: Savurand ceai de cimbru. Este foarte bun pentru problemele respiratorii.

   En: Enjoying a thyme tea. It`s very good for breathing problems.



   Miercuri / Wednesday 


   Ro: :) Te iubesc atat de mult! 

   En: :) I love you so much!



   Joi / Thursday 


   Ro: Cred ca parul spune multe despre personalitatea noastra. Al meu spune ca sunt salbatica :D

   En: I believe that the hair says a lot about our personality. Mine says I`m wild :D



   Vineri / Friday (3)


   Ro: 2 devine 3. Nu sunt deloc incantata dar hey... Shit happens! :))

   En: 2 becomes 3. I`m not very pleased but hey... Shit happens! :))




   Ro: Sa ma dau in carusel dupa atatia ani a fost atat de dragut!

   En: Riding the carrousel after so many years was so nice!




   Ro: Am fost si pe plaja... din Oraselul Copiilor :P

   En: We went to the beach... in The Children`s Little Town :P



   Sambata / Saturday 

   Ro: Nu am facut poze.

   En: I didn`t take photos.



   Duminica / Sunday (3)


   Ro: O mica incurajare...

   En: A little encouragement...




   Ro: Dupa o seara cu muzica veche si multe rasete.

   En: After an evening with old music and lots of laughter.




   Ro: Primul selfie impreuna.

   En: Our first selfie together.



   Va pup!


   Pe curand...

1 comment:

  1. La multi ani frumosi, la anul si eu schimb prefixul, dar eu zic ca e o varsta tare frumoasa.Pupici si sa ai parte de un week-end minunat!

    ReplyDelete