Thursday 20 June 2013

Playing

   Buna! Postarea de azi isn`t fashion&beauty related, it`s just for fun. Va mai amintiti de prietena mea a. k. a Posesiva? Well she`s baaaack! Am iesit intr-o dupa amiaza cu gandul de a face o plimbarica and she joined us. Toata dupa amiaza a stat cu noi, a venit cu noi in parc, cand noi ne opream undeva, se oprea si ea, ne-am jucat, am alergat, ne-am alintat si ne-am amuzat impreuna. I just love her! La final, chiar iniante de a pleca spre casa, in timp ce faceam ultima poza din acea seara, s-a postat in spatele meu, eu nu mi-am dat seama si cand m-am intors era sa o lovesc dar ca sa evit asta am cazut eu si am atins-o doar nitel. A protestat dar nu spre mine. Ce intelegatoare sunt animalele! Si iata cum m-am mai facut eu cu o noua julitura :)) Sunt pericol public va spun!
   Ok, enjoy the pictures!


















   Don`t forget to smiiiiiile!

   Pupaceala!

   Pe curand...

4 comments:

  1. Ce cute e tzulache.. Imi place rujul!

    ReplyDelete
  2. Cat de scumpa este catelusa!!! Imi place salopeta ta! Te pup!

    ReplyDelete
  3. Michaela,

    :p

    Este unul dintre rujurile mele preferate si nu stiu daca o sa il mai gasesc asa ca atunci cand o sa se termine o sa am o cadere nervoasa probabil :))

    Te pup!

    ReplyDelete
  4. Ramona,

    Merci frumos!

    Este foarte prietenoasa si alearga,se joaca.

    Te pup!

    ReplyDelete