Wednesday 30 January 2013

Furry

   Hello world!  La Lidl este saptamana asiatica, asa ca duceti-va si invartiti-va pe acolo pentru ca au niste bunatati de papa de o sa va lingeti pe degete! Va recomand fileul de pui cu susan si sos dulce cu chilli. Daca va plac condimentele si aromele originale, atunci o sa fiti multumiti. Se poate face in tigaie cu ulei, in friteuza sau la cuptor fara ulei. Woah! Deja salivez numai amintindu-mi de gust! 

 
   Dragelor, azi avem o tinuta calduroasa dar edgy. Am asortat pulovarul meu moale si blanos (materialul seamana cu angora) cu leggings care imita pielea, botine cu tinte si accesorii aurii. 















   Pulovar - LJR
   Cercei - Precious (stand Cora)
   Colier - Avon
   Inel bronz - No name (Rasnov)
   Inel cu puf - No name
   Geanta - Avon
   Leggings - PNK Casual
   Botine - Leonardo
   

   Sper ca v-au placut pozele chiar daca nu au fost foarte clare din cauza cetii din seara respectiva. 


   V-am pupat!

  Pe curand...

10 comments:

  1. Chiar ca e blanos, Pickles s-ar cuibari frumos pe el :))

    ReplyDelete
  2. ce-mi plac puloverele blanoase:))) pare foarte calduros! pupici

    ReplyDelete
  3. Foarte faina tinuta:) Imi plac si puloverul pufos si botinele:)Mi-ar trebui si mie ceva de genul. Poate dau o raita pe la Leonardo:)
    Te pup!

    ReplyDelete
  4. simpatic si inelul...pufos :)

    ReplyDelete
  5. Ai un corp superb .. si tinuta e foarte foarte frumoasa :*

    ReplyDelete
  6. Michaela,

    :)))))))))))))

    Pupaceala pentru domnul Pickles! :p

    ReplyDelete
  7. Ramona,

    :) Si mie imi plac foarte mult iar Silviu il adora :p M-as imbraca numai in astfel de lucruri blanoase.

    Te pup!

    ReplyDelete
  8. Dia,

    Saru`mana!
    Sper sa le mai gasesti pe acestea dar daca nu,sigur o sa fie alte modele.

    Te pup!

    ReplyDelete
  9. Coco,

    :) Multumesc!Mai am unul pe alb.

    ReplyDelete
  10. Doda,

    Iti multumesc!
    Ma bucur ca iti place!

    Te pup!

    ReplyDelete