Saturday 17 March 2012

Forrest green and an owl

   Verdele este una dintre culorile mele preferate si imi place sa il port in diverse combinatii dar cel mai mult il asortez cu negru ca sa fie si mai bine pus in valoare. Spre exemplu, intr-una din serile de saptamana aceasta am purtat o rochi neagra formal si pentru a o aduce mai spre stilul casual, am combinat-o cu un cardigan forrest green. Ca accesorii ce s-ar fi potrivit mai bine decat ceva care sa respecte tematica: un pandantiv mare in forma de bufnita si o pereche de cercei in forma de colivie :) Ambele in nuanta bronzului combinate cu foarte putin cupru (zalele si tortitele). Machiajul de asemenea a fost in astfel de nuante.


 

   De data aceasta ma fost imbracata mai gros si nu mi-a mai fost frig deloc la copr, doar la maini dar am rezistat cu brio!





   In fata are o bufnita cu pene,ochi si cioc...


... iar in spate cu inimioare.






   De mult nu imi mai facusem un prieten canin so it was about time I did that. Look at this beautiful doggy.



   Aici nu il tineam eu, asa se lipise el de piciorul meu si cand a vazut ca i se face poza nu s-a tras :)


   La mangaiala...


... si iubireala!

   In postarea viitoare o sa va arat si machiajul pe care l-am purtat in aceasta seara.

   Pe curand...

6 comments:

  1. Imi place foarte mult tinuta, bufnita si parul lasat natural!:*

    ReplyDelete
  2. Abia astept sa vad machiajul:D tinuta e foarte faina:D dar iti da o nota prea mare de seriozitate!:D colierul e genial:X

    Pupici:X

    ReplyDelete
  3. nu stiu ce ti-ai facut dar arati tare bine,parul,fata,machiajul..sunt diferite fata de pana acum(nu ca pana acum aratai altfel:d) dar acum esti ff frumusica:p f tari cercelusii:d

    ReplyDelete
  4. Aurora,

    Multumesc!Bufnitele imi plac nu numai ca accesoriu atarnate la gat dar si ca pasari de companie.Sunt foarte inteligente.

    Te pup!

    ReplyDelete
  5. Monica,

    Par cam teapana cu tinuta asta nu? :)) I think so too!Dar lasa ca e de bine,inseamna ca inca par foarte copila si nu ma prind bine haine de maturi :)))

    Te pupacesc!

    ReplyDelete
  6. Miss Ellie Sugar,

    Esti draguta ca spui asta!Daca tu crezi asta iti multumesc si ma simt usurata caci mie nu imi place deloc cum am iesit in pozele astea cu parul ondulat si credeam ca nici voua nu o sa va lase o impresie prea buna.Parul e lipsit de volum in partea de sus,fata mea e mult prea slaba de la blit,nasul zici ca e de o mie de ori mai inchis decat restul fetei(mereu ies asa la pozele de gen)...Chiar nu mi se pare ca arat bine :)) Stiu,poate pare ca exagerez dar recunosc ca sunt cel mai mare critic al meu!


    Cercelusii sunt facuti de mine.

    Te pup!

    ReplyDelete