Saturday 1 October 2016

Shop and tell (27)

   Salut! In postarile de tip "Shop and tell" va arat ceea ce cumpar si ce primesc, de obicei articole vestimentare, cosmetice, accesorii. Astazi vreau sa va arat cateva obiecte din categoria bucatarie, de care sunt extrem de incantata.










   Set ceai All HOUSE

   Prima oara cand am vazut un astfel de set a fost la o ceainarie mai fancy, mi s-a parut atat de originala ideea si atat de practic incat am stiu ca trebuie sa am si eu asa ceva! :)
   Pe acesta l-am descoperit intamplator in Auchan. Initial vazusem un alt ceainic mai micut si colorat, cu buline, foarte simpatic dar m-am razgandit si l-am luat pe acesta alb cu flori pentru ca mi s-a parut mai classy. Oricum acela nu avea farfurioara iar capacul era ciudatel. Am si facut poze cu cele doua modele de ceainicuri si le-am trimis mamei si matusii, ambelor le-a placut acesta, Silviu inclina si el tot spre el asa ca decizia a fost usoara.







   Lingura pentru miere Metaltex

   Are 15,5 cm si este din inox. Sincer nu aveam neaparat nevoie de ea, a fost mai mult un moft insa nu regret ca am cumparat-o. Uneori mai luam si lucruri care doar arata dragut si sunt interesante, hai sa recunoastem ;)








   Infuzor ceai inimioara 

   Dimensiuni: 14x4x1.7 cm, material: inox. 
   Am deja doua infuzoare dar acesta este perfect pentru o canuta plus ca este dragalas :P 


    
   Sa aveti o zi cu aroma de musetel! ;)

   Pe curand...

2 comments:

  1. Am si eu doua cesti ca si asta care ai cumparat-o tu. Una e neagra cu buline albe, iar cealalta e foarte vintage si draguta (nu stiu sa explic cum e, si nici nu o am pe aici sa o vad :)), a ramas intr-o cutie cu lucrurile noastre si inca nu am cutia aici). Sunt minunate. Cescuta ta e superba! Ai facut o alegere buna :)
    O saptamana frumoasa, draga Ela!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Evelyn H,

      Si cea pe care o vazusem prima oara era cu buline.
      Ma bucur ca ti-a placut!

      Multumesc! La fel si tie! Te pup cu drag!

      Delete