Friday 2 September 2016

Review Deja Vu "L`Amour Vert" Soap


    Salutari! Cred ca v-ati obisnuit cu ideea ca din cand in cand sa primiti cate un review despre sapunurile mele de fata. Intr-adevar imi plac foarte mult cele naturale, pe care de ceva vreme le achizitionez numai de la plafar. A venit momentul sa va arat un alt sapun tot de la firma DejaVu, cu ingrediente 100 % naturale, fabricat in Romania prin metoda la rece.

    Metoda de fabricare va invit sa o urmariti in video-ul de mai jos. Merita!


   Daca doriti sa cititi si despre primul sapun achizitionat de la ei, postarea o gasiti dand click aici.

   Sapunul despre care urmeaza sa va povestesc astazi se numeste L`Amour Vert cu aloe vera si castravete, numele indicand faptul ca va veti indragosti iremediabil de el, lucru care s-a intamplat deja in cazul meu.




   Are o forma dreptunghiulara, nuanta crem si cantareste 90 g. Se recomanda pastrarea intr-un mediu uscat dupa folosire.






   Este un produs cu proprietati anti imbatranire, care ajuta in lupta impotriva ridurilor.  Lista ingredientelor suna foarte bine, ca de altfel la toate sapunurile lor. Sa vedem: piure de castravete, aloe vera, argila verde, coaja de castravete si uleiuri de baza: ulei de masline, ulei de palmier, ulei de cocos, unt de shea si ulei de galbenele. De asemenea mai contine si ¼ glicerina. Asadar numai bunatati pentru o piele care necesita hidratare, improspatare si ingrijire, lucru de care va veti convinge la o simpla cautare pe google a ingredientelor. Numai despre aloe vera si uleiul de cocos stim ca sunt extrem de appreciate datorita capacitatii lor de a ajuta foarte mult in procesul de refacere a pielii, oferandu-i un aspect luminos si sanatos.






  
   Curata bine pielea, nu o usuca ci o mentine elastica si fina. 
   Eu ma declar foarte multumita de acest sapun si de toate sapunurile de la firma DejaVu, la care ma intorc iar si iar de cand le-am descoperit. Sunt linistita ca imi spal fata cu ceva natural si in acest fel sprijin si un producator roman, care cu adevarat merita sa fie promovat si ajutat sa continue drumul sau frumos. Recomand acest sapun si sper sa va fie de folos daca va veti decide sa il achizitionati.

   Din pacate pretul nu mi l-am notat si fiind un sapun mai vechi am uitat care era acesta insa va garantez ca este unul mic, in jur de 7-9 lei. Tin sa mentionez ca noile lor ambalaje sunt diferite de ceea ce ati vazut in pozele mele, astfel ca in loc de folia de plastic, ele vin ambalate in carton

  
   Pentru a vedea mai multe produse intrati aici (site) sau aici (pagina de Facebook).

    Review-ul acesta reflecta parerile personale ale mele si nu este realizat in scop comercial. Postarea nu este sponsorizata.

  
   Ce parere aveti despre sapunurile naturale? Ce folositi pentru curatarea fetei? 

  
   Sper sa va fie de ajutor acest review. 


   Pe curand... 

2 comments:

  1. M-am uitat la filmulet si.. imi pare atat de rau ca nu am aflat de ei mai repede, as fi cautat in Romania. Sunt o adicta a sapunurilor, acum folosesc Dove, am vreo 5-6 pachetele noi :)
    Arata fenomenal, multumim ca ai impartasit cu noi. Pupici!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Evelyn H,

      Cu multa placere! Daca le incerci sa imi spui cum ti se par. Eu acum folosesc numai de la ei si mai am unul de la mama care pare foarte interesant dar inca nu am ajuns la el,e la pastrare pentru mai tarziu.Abia astept sa vad cum este si acela.Voi face review bineinteles! :)

      Pupaceala multa!

      Delete