Tuesday 13 September 2016

My week in photos (229)

   Salutari! Saptamana trecuta matusa si unchiul meu au fost la Predeal si mi-au trimis cateva poze de acolo, ceea ce mi-au mai inmuiat putin dorul de munte. Astazi am vazut un video pe Facebook despre un school bus transformat intr-o rulota foarte primitoare si frumusica, numai buna pentru calatorii. Mi-am amintit cat de mult ne-am dorit una si ca ne-ar prinde bine asa ceva pentru diverse escapade prin tara. Ai acolo tot ce iti trebuie pentru a te simti confortabil ca acasa, este mai ieftin, mai practic iar calatoriile devin o aventura garantata. Voi ce parere aveti? V-ar placea sa aveti o rulota?

   
   Luni / Monday


   Ro:  Superb si indraznet!

   En: Gorgeous and bold!



   Marti / Tuesday 


   Ro: Iubesc rosul!

   En: Love red!



   Miercuri / Wednesday


   Ro: Tava noua pentru cartofi prajiti. Am cumparat-o de la Lidl.

   En: New tray for fries. I bought it from Lidl.



   Joi / Thursday 


   Ro: Un rasarit minunat!

   En: A wonderful sunrise!



   Vineri / Friday 


   Ro: Dupa un som de dupa amiaza. 

   En: After an afternoon sleep.



   Sambata / Saturday 


   Ro: Lucra la ceva.

   En: Working on something.



   Duminica / Sunday


   Ro: In fata magazinului Bucur Obor.

   En: In front of the Bucur Obor store.


   O seara magica va doresc! Pupaceli!

   Pe curand...
 

2 comments:

  1. Replies
    1. Vision By Mila,

      Oh yeaaah! Ador nuanta aceasta intensa si cred ca mi se si potriveste.

      Te pup!

      Delete