Monday 20 June 2016

My week in photos (214 & 215)

   Va salut! Multumesc celor care mi-au trimis comentarii cu parerile lor de rau! Imi pare rau ca deocamdata nu le-am publicat dar o voi face dupa ce postez. Strategia mea de recuperare dupa orice pierdere este sa nu privesc nimic care are legatura cu asta.
   Acum sunt bine, zambesc, rad, totul este normal doar ca simt un gol care nu poate fi umnplut de nimic si de nimeni. Vroiam sa va spun si voua ca orice durere sufleteasca ati avea se poate sa va vindecati sau macar sa simtiti imbunatatiri. Pe mine m-a ajutat mult legatura pe care o am cu Dumnezeu, relatia cu mama, faptul ca m-am concentrat pe lucruri pozitive, lucruri care imi plac plus ca inca lucrez la acel proiect despre care va povesteam intr-o postare. Imi pun toata speranta in asta, el va fi salvarea mea. Asa ca si voi incercati sa faceti la fel. Daca aveti un scop sau lucrati deja la ceva important pentru voi puneti-va toata energia in acel ceva, incercati ca atunci cand suferiti sa faceti ceva constructiv, ceva care va aduce rezultate bune si veti vedea ca veti reusi sa iesiti din acel colt intunecat. Cautati doar compania oamenilor care va sustin, a celor care va transmit liniste, celor deschisi la minte si intelegatori, dati la o parte tot ce va demoralizeaza si tot ce va oboseste, tot ce va sperie. Cautati ca si mediul in care stati sa fie unul luminos, vesel, faceti schimbari, chiar si unele minore pot inseamna mult. Mama de multe ori schimba felul cum este asezat mobilierul iar asta o ajuta ca un fel de terapie. Eu ma uit prin dulapuri, prin sertare, exact acolo unde stiu eu ca e haos sau ca as putea sa schimb ceva in bine, selectez ce nu imi mai vine, ce nu imi mai place, le pun in saci si le dau oamenilor care au nevoie. In felul acesta mai eliberati prin casa si faceti si un gest frumos. Se stie ca atunci cand ajutam pe altul ne simtim mai multumiti, mai impacati cu noi. De asemenea, faceti miscare, fie ca executati exercitii de fitness, fie ca iesiti cu bicicleta prin parc sau ca luati orasul la pas, asta va va oxigena creierul, va va limpezi gandurile si va va mentine si in forma.Sunt fel si fel de metode de a va destinde, singuri sau cu prietenii, totul este sa apelati la aceea care va este potrivita si sa nu va lasati dusi de tristete. Multa bafta, sanatate si incredere in voi sa aveti! Nu sunteti singuri!


   Week 214:

    Luni / Monday


   Ro: Eram trista, in pat si el ma supraveghea. 

   En: I was sad, in bed and he was watching me. 



   Marti / Tuesday 


   Ro: Elastic de par si bratara de la prietena mea Daniela din Medgidia. Le-a trimis cand stia ca e bolnava Cora.

   En: Hair tie and bracelet from my friend Daniela in Medgidia. She sent them when she heard that Cora was sick.



   Miercuri / Wednesday (2)



   Ro: Cina.

   En: Dinner.



   Joi / Thursday 


   Ro: Un vizitator foarte simpatic! A venit pe pervazul de la balcon.

   En: A very cute visitor! She came on the balcony window sill.



   Vineri / Friday (5)


   Ro: A doua zi am gasit-o pe pervazul de la fereastra camerei noastre. Asa m-am bucurat sa o vad din nou!

   En: The next day I found her on our room`s window sill. I was so happy to see her again!




   Ro: Mi-as fi dorit sa o pot pastra sau macar sa o chem putin inauntru dar unii oameni urasc animalele... In fine.

   En: I wished I could`ve kept her or at least call her inside but some people just hate animals... Anyway.






  Ro: Am facut o tava cu paste cu branza si zahar.

  En: Made a tray of pasta with cheese and sugar. 



   Sambata / Saturday 


    Ro: Trecuse o saptamana. I-am adus lumanarea mea de la Inviere, o lumanarica parfumata si doua floricele. Ingerul meu...

   En: It had a been a week. I brought her my Easter candle, a perfumed candle and two flowers. My angel...



   Duminica / Sunday (6)


   Ro: Un alt vizitator, o prietena veche pe care o stiti din alte postari, Snoflake.

   En: Another visitor, an old friend that you know from other posts, Snowflake.




   Ro: Spuma de capsune, cu capsune intregi inauntru, pusa la congelator. Yum!

   En: Strawberry mousse with whole strawberries inside, that I kept in the freezer. Yum!





   Ro: Un pitic dulce foc! M-am bucurat cand am aflat ca nu era fara stapan.

   En: A very sweet dwarf! I was so happy when I found out that she wasn`t stray.




   Ro: Animalele si natura ma fac sa simt iar bucurie in suflet.

   En: Animals and nature make me feel happy again.




   Ro: Gaste frumoase care se pregateau de somn.

   En: Beautiful geese that were getting ready for bed.



   Week 215:

   Luni / Monday (4)


   Ro: Iaurt cu vanilie + banane + congelator = inghetata.

  En: Vanilla yogurt + bananas + freezer = ice cream.




   Ro: O alta prietena. Am vazut-o, am chemat-o si a venit :) 

   En: Another friend. I saw her, called her and she came :)




   Ro: Cu treaba.

   En: Taking care of some chores.




   Ro: Una dintre candelele mele preferate.

   En: One of my favourite candle holders.



   Marti / Tuesday (4)


   Ro: Putina relaxare la soare.

   En: A little relaxation in the sun.




   Ro: Toate fiintele sunt frumoase si perfecte!

  En: All beings are beautiful and perfect!




   Ro: Bucuroasa ca eram acolo!

   En: Happy to be there!




   Ro: Cum pot oamenii sa se indoiasca de existenta Lui?

   En: How can people doubt His existence?



   Miercuri / Wednesday (4)


   Ro: O papadie mare!

   En: A big dandelion!




   Ro: Lucruri esentiale pentru o zi perfecta.

   En: Essentials for a perfect day.




   Ro: Ramai tanar la inima!

   En: Stay young at heart!




   Ro: Si continua sa visezi si sa lupti pentru visul tau!

   En: And keep dreaming and fighting for your dream!



   Joi / Thursday (2)


   Ro: Tinuta zilei.

   En: Outfit of the day.




   Ro: In acest scaun stateam pe plaja si in balcon in fostul apartament unde am locuit cu parintii.

   En: I used to sit on this chair on the beach and in the balcony of our former apartment where I lived with my parents. 



   Vineri / Friday


   Ro: Una dintre placintele mele preferate. O gasiti la Kaufland, are branza dulce si la mijloc o caisa intreaga. Este delicioasa!

   En: One of my favourite pies. You can find it at Kaufland, it has cottage cheese and in the middle a whole peach. It`s delicious!



   Sambata / Saturday (2)


   Ro: Cineva a facut dus :))

   En: Someone took a shower :))




   Ro: S-a intimidat de la aparatul foto :P

   En: Camera-shy :P



   Duminica / Sunday (4)


   Ro: De la mama. Afine si iaurt deasupra. Amestecati bine si savurati! Il gasiti la Mega Image.

   En: From my mother. Cranberries and yogurt on top. Mix well and enjoy! You can find it at Mega Image.






   Ro: Multe, multe flori!

   En: Many, many flowers!


   Sa aveti o saptamana buna!

   Pe curand...

2 comments:

  1. Imi pare sincer rau pentru pierdera Corei. Iti trimit o imbratisare mare.

    Pisicutele sunt atat de dragalase, le-as lua pe toate cu mine :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Evelyn H,

      Multumesc!Inca sufar dupa ea,cred ca toata viata va fi asa...

      Si eu le-as lua daca as putea :)

      Te pup!

      Delete