Wednesday 10 December 2014

My week in photos (137)

   Hey! Sunt aproape recuperata, mai tusesc foarte putin, vocea suna normal in 99 % din timp insa un lucru care ma supara este faptul ca deocamadata nu mai pot canta ca inainte sa racesc. Nu reusesc sa duc notele prea sus, imi "fuge vocea" si suna ciudat. Cred ca o sa mai dureze pana cand o sa fiu ca inainte.
   Raceala aceasta m-a facut sa imi pierd nu numai vocea ci si dorinta de a ma plimba, fiindca mi-a fost foarte teama sa nu fac vreo complicatie. Se pare ca nici vremea nu prea tine cu mine, ploua si iar ploua. Nu stiu daca vi se intampla si voua sa simtiti la fel dar mie mi se pare ca odata ce intram in luna decembrie timpul zboara, zilele trec prea repede, nici nu ai timp sa asimilezi totul ca deja s-a dus. Deja a fost Sfantul Nicolae, o sa vina si Craciunul iar dupa ce trec sarbatorile intr-o secunda vine peste noi Revelionul. Parca nu imi amintesc sa fi privit aceasta perioada la fel, cand eram mica. Ce s-o fi schimbat intre timp? Imi doresc ca timpul sa incetineasca, poate sa se si opreasca in anumite momente, sa ma lase sa ma bucur pe deplin.
  

   Luni / Monday
  

   Ro: Inhalatii. Ar trebui sa incercati si voi, e minunat dar tineti ochii inchisi.

   En: Inhalations. You should try it, it`s wonderful but keep your eyes closed.



   Marti / Tuesday (2)


 

   Ro: Nesanatos dar gustoooos!!! Din cand in cand mai cad in ispita.

   En: Unhealthy but so taaaaasty!!! Once in a while I fall into temptation.



   Miercuri / Wednesday


   Ro: Paste cu sos de ciuperci.

   En: Pasta with mushrooms sauce.



   Joi / Thursday


   Ro: Savarina de weekend. Ii gasiti pe YouTube :)

   En: Savarina de weekend. You can find them on YouTube :)



   Vineri / Friday (2)


   Ro: Ciorba cu cartofi, fasole pastai si bors facut de mama.

   En: Soup with potatoes, beans and borsch home made by my mother.




   Ro: Eclere cu ness si macarons (nu stiu aroma) .

   En: Eclairs with ness and macarons ((I don`t know the flavour).



   Sambata / Saturday (9)


   Ro: Acasa la Silviu, Mos Nocolae mi-a lasat o ciocolata cu menta. Yum!

   En: At Silviu`s house, Saint Nick left me a mint chocolate. Yum!






   Ro: Si la mama mi-a lasat ceva Mos Nicolae. Una dintre ciocolatele cu rom deja era in stomac cand am facut pozele :)) Nu m-am putut abtine.

   En: Saint Nick left me something at my mother`s house too. One of the rum chocolates was already in my stomach when I took the photos :)) I couldn`t help it.




   Ro: Cadoul lui Mos Nicolae pentru mama. 

   En: Saint Nick`s gift for my mother.




   Ro: Ciocolata neagra (preferata mamei), biscuitei simpli dar buuuuni si o decoratiune noua penttru Craciun.

   En: Dark chocolate (my mother`s favourite), simple but gooood biscuits and a new decoration for Christmas.




   Ro: Fetita mea curioasa :P

   En: My curious girl :P




   Ro: Se ducea la o petrecere si Dumnezeu stie cat ii trebuia sa se distreze...

   En: She was going to a party and God knows how much she needed to have some fun...




   Ro: Prima mea mamaliga! :)

   En: My first mamaliga / polenta! :)



   Duminica / Sunday (2)


   Ro: La targul de Craciun de la Universitate. Ma bucur ca l-am auzit pe Ducu Bertzi, are cantece grozave!

   En: At the Christmas Fair, at the University. I`m glad I heard Ducu Bertzi, he has great songs!




   Ro: Multumesc, Flory! Imi place esarfa!

   En: Thanks, Flory! I like the scarf!



   Va doresc sa aveti o noapte linitita si o zi frumoasa maine!


   Pe curand...

 

3 comments:

  1. Eu am făcut eclere săptămâna asta.... au ieșit bune rău, chiar dacă din punct de vedere al aspectului nu erau chiar wow :)))

    ReplyDelete
  2. Soooooooo cute ^_^

    Many kisses,

    Nicole

    www.nicoleta.me

    ReplyDelete
  3. Oau, biscuitii picnic sunt cei mai buni...cred ca n-am mai mancat de secole....

    ReplyDelete