Thursday 31 July 2014

My week in photos (118)

   Salutari! V-am mai spus pana acum ca una dintre revistele mele preferate, daca nu chiar singura din ultima perioada, este Psychology. Cumpar in fiecare luna si o citesc pe toata cu mare interes fiindca acolo gasesc raspunsul la multe intrebari pe care le am, mai aflu lucruri noi, printre care si recomandari de carti bune, care merita citite. Uneori se intampla sa uit sa o iau si apoi alerg dupa ea pe la sfarsit de luna, in vreo doua luni chiar am ratat-o si mi-a parut foarte rau pentru ca eu pastrez toate numerele, am o micuta colectie. Luna aceasta nu stiu cum a trecut fara sa realizez ca nu am cumparat-o, realizand acest lucru acum cateva zile. Din pacate din cauza unor treburi nu am reusit sa o caut, azi este ultima zi a lunii si aici prin preajma nu gasesc deloc numarul din iulie :( Of!!! Asa-mi trebuie daca sunt uituca! Mda, trebuie sa ma resemnez cu gandul ca am mai ratat un numar...

   

   Luni / Monday (8)


   Ro: Hmmm...

   En: Hmmm...




   Ro: Ahaaa! Ia uite cine se ascunde sub pilota!

   En: Ahaaa! Look who was hidding under the cover!




   Ro: Era suparat fiindca il tunsesem si il spalasem.

   En: He was upset because I cut his hair and bathed him.




   Ro: Nu, mami, nu vreau sa te pup deloc!

   En: No, mommy, I don`t want to kiss you at all!




   Ro: Casuta este curata si mancarica pregatita.

  En: The house is clean and the food is ready.




   Ro: Mancareee!!!

   En: Fooooood!!!




   Ro: Pranzul.

   En: Lunch.




   Ro: Si desertul :)

   En: And the desssert :)



   Marti / Tuesday


   Ro: O noua carte pe care o studiez.

   En: A new book I`m studying.



   Miercuri / Wednesday (10)


   Ro: Ma intorceam acasa de la cumparaturi. Faceam o pauza, sacosele erau cam grele.

   En: Coming back home from grocery shopping.  Taking a break, the bags were kind of heavy.





   Ro: Arata atat de bine, ca o inghetata, nu-i asa?

   En: Looks so good, like an ice cream, doesn`t it?




   Ro: Yum!

   En: Yum!




   Ro: Dar nu e inghetata, e si mai bine: pepene rosu! :D

  En: But it`s not ice cream, it`s even better: watermelon! :D




   Ro: O mica surpriza :)

   En: A little surprise :)






   Ro: Doar un copil distrandu-se... :p

   En: Just a kid having fun... :p




   Ro: Distractia continua! Uhuuu!

  En: The fun continues! Uhuuu!



   Joi / Thursday


   Ro: Noi bratari!

   En: New bracelets!



   Vineri / Friday


   Ro: Sa mancam!

   En: Let`s eat!



   Sambata / Saturday (3)


   Ro: Prima data cand mananca pepene galben. I-a placut mult!

   En: His first time eating melon. He loved it!







   Ro: In Parcul Herastrau. Am facut turul lacului la 22 :))

   En: In Herastrau Park. We did the tour of the lake at 22 :))



   Duminica / Sunday (2)


   Ro: Paco m-a muscat pentru ca il tineam in mana ca sa ii tai gherutele.

   En: Paco bit me because i was holding him to cut his claws.




   Ro: Omleta cu ardei rosu.

   En: Omelet with red pepper.



   Sa aveti o seara minunata! Va pup!

  
   Pe curand...


No comments:

Post a Comment