Tuesday 15 July 2014

My week in photos (116)

   `ssssseara! :) Una calda, una rece, asa e viata. Duminica si ieri am fost cam indispusa iar astazi sunt (mai) vesela si mai optimista. Mi-a priit iesire de mai devreme, miscarea ma inveseleste si ma umple de energii pozitive. De aceea sunt pro exercitii fizice, mersul pe jos, sala, aerobic, zumba, kangoo, orice numai miscare sa fie! Stiu ca nu este simplu pentru ca serviciul ne aduce uneori la epuizare, daca mai si avem copii, timpul liber este aproape inexistent dar trebuie sa gasim o cale pentru a lasa loc miscarii, rasfatului propriu, momentelor intime cu noi insine. Beneficiile sunt imediate, nu numai ca veti fi mai sanatosi dar veti arata mai bine, veti gandi mai eficient si va veti simti plini de viata. Incercati si imi veti da dreptate ;)
   Pozele de saptamana trecuta!


   Luni / Monday


   Ro: Yummmmmmmmy! Ador salatele de acest gen! Rosiile sunt cele mai tari! :D

   En: Yummmmmmmmy! I adore this type of salads! Tomatoes are the best! :D



   Marti / Tuesday (2)


   Ro: Ne intorceam acasa de la plimbare.

   En: Coming home from a walk.




   Ro: "Hai Silviu, tine ochii deschisi"
          "Da." si inchide ochii :))

  En: "C`mon Silviu, keep your eyes opened!
         "Yes." And he closes them :)) 



   Miercuri / Wednesday


   Ro: Gogosele invelite in ciocolata. Bune dar le prefer pe cele simple.

   En: Donuts covered in chocolate. Good but I prefer the simple ones.



   Joi / Thursday


   Ro: Pranzul lui Silviu. Isi pune chilli pe aproape orice :)

   En: Silviu`s lunch. He put chilli on top of almost anything :)



   Vineri / Friday (3)



   Ro: Ardei gras si dovlecel umpluti cu orez. Looove!

   En: Pepper and zuchinni filled with rice. Looove!
  



   Ro: Prima oara cand a mancat struguri.

   En: Eating grapes for the first time.



   Sambata / Saturday (8)


   Ro: Ia uitati ce a gasit Silviu in polen :(

   En: Look what Silviu found in the pollen :(




   Ro: Beckham in jungla.

   En: Beckham in the jungle.




   Ro: Tinuta mea din acea zi.

   En: Outfit of that day.




   Ro: Singura catelusa (Cora) cu care am reusit sa fac o poza.

   En: The only dog (Cora) that I managed to take a picture with.




   Ro: Cateva floricele din gradina.

   En: A few flowers in the garden.




   Ro: Printre rosii.

   En: Among the tomatoes.




   Ro: Tocmai ce terminasem gratarul.

   En: We had just finished the barbecue.




   Ro: Carbunii i-a presarat Silviu peste pamantul unde am plantat patrunjel. Ii face bine.

   En: Silviu sprinkled the coal on the soal where we planted some parsley. It`s good for it.



   Duminica / Sunday 


   Ro: Cu treburi.

   En: Business time.



   Va urez sa aveti o seara cu aroma de liliac!

   
   Pe curand...






6 comments:

  1. Yummy, ce bine arata gogoselele <3

    ReplyDelete
  2. Oh da, am gasit si eu parti din albine: picioruse & co in ceara... "capaceala" primita de la o persoana cu stupi...
    Te pup!

    ReplyDelete
  3. Yummy cate chestii bune de papa :)))
    Te pup!

    ReplyDelete
  4. Beauty and others,

    :) Daca ar fi si sanatoase as manca zilnic!

    Te pup!

    ReplyDelete
  5. Mihaela Pojogu,

    :( Pe mine ma intristeaza.Mi-e mila!

    Te pup!

    ReplyDelete
  6. Ramy,

    Si eu te pupacesc!Muah!

    ReplyDelete