Friday 8 November 2013

Summer memories: Edgy bohemian

   Buna! LA MULTI ANI tuturor Mihailor, Mihaelelor, Gabrielilor si Gabrielelor! Sa aveti o zi splendida, sa primiti multi pupici iar voi, fetelor, sa primiti multe flori! 
   Azi noapte l-am visat pe tata, nu imi mai amintesc ce faceam dar stiu ca eram pe strada. Culmea este ca m-am trezit pentru cateva minute si apoi cand m-am bagat la loc in pat si am adormit am visat in continuare :) That was really nice! Stiu ca il imbratisam, plangeam si nu mai vroiam sa ii dau drumul. Aceasta faza se tot repeta in multe dintre visele mele, este evident de ce... Acesta cred ca a fost cadoul lui pentru ziua mea de nume. Este cel mai frumos cadou, unul perfect, la care nici nu ma asteptam. Multumesc pentru ca te gandesti la mine, tata! Si eu o fac in fiecare zi!

   Dragelor, azi am revenit cu o postare din seria mea varatica. Ce moment mai potrivit decat aceasta zi insorita de toamna ca sa va prezint o tinuta lejera, moderna care poate fi adaptata temperaturilor mai scazute, inlocuind incaltamintea, adaugand niste dresuri opace, un cardigan si o geaca de piele.























   Acest puiut a venit la mine si imediat ce m-am lasat in jos, s-a urcat si a inceput sa ma pupe si sa imi rontaie urechea, dupa care si-a asezat capsorul sub barbie si asta m-a topit toata :) Stapanul lui o luase inainte, nici nu observase ca micutul ramasese in urma dar cand a vazut ca este in companie buna a inceput sa zambeasca si m-a lasat sa ma joc cu el :)












































   Bentita - MOA
   Cercei - MOA
   Bratara argintie - H & M
   Bratara tinte - No name
   Inel argint - No name
   Bluza - Am taiat eticheta (posibil LJR)
   Fusta - No name
   Geanta - No name
   Sandale - No name


   Promit ca de saptamana viitoare voi posta si tinute tomnatice! 

   Pe curand...



 
 


10 comments:

  1. La mulți ani și sa fii sănătoasă și fericita. Te pup. Sunt sigura că acest vis a fost un cadou extraordinar pentru tine.

    ReplyDelete
  2. la multi ani cei dragii noua niciodata nu ne vor uita sunt niste semne care si prin vis ne prevestesc ceva imi pare rau pentru ca nu mai e printre noi tatal tau tu esti o draguta si imi place aceasta postare .. sa fii sanatoasa si dumnezeu va avea grija de tine ..pop

    ReplyDelete
  3. foarte frumos machiajul :)

    ReplyDelete
  4. La multi ani draguta, cu intarziere, stiu, m-au emotionat cele spuse cu tatal tau. Chiar daca vin mai rarut pe blogul tau, de fiecare data o fac cu drag.
    Imi place tinuta, bretele mi se par edgy!
    Pupici!

    ReplyDelete
  5. Ramona,

    Multumesc mult!
    Visul a fost exact ce aveam nevoie!

    Si eu te pup!

    ReplyDelete
  6. Claudia_mami,

    Multumesc!

    Se vede ca stii ce inseamna asta,mi se pare ca vorbesti din experienta personala.

    Te pup!

    ReplyDelete
  7. Annie's Beauty Blog,

    Iti multumesc! :)

    ReplyDelete
  8. Michaela,

    :) Merci!

    Sper ca ai avut o onomastica frumoasa!
    Te pupacesc!

    ReplyDelete
  9. Mihaela Pojogu,

    Multumesc :)

    Stiu asta si apreciez.

    Bretelele m-au atras si m-au facut sa o cumpar.

    Te pup!

    ReplyDelete