Tuesday 19 November 2013

My week in photos (82)

   Yelloooo! V-am spus acum ceva timp ca as vrea sa o duc pe Cora la tratament, de fapt sa o consulte ca sa aflam ce are si apoi daca este necesar, sa o opereze. Ieri a fost mama la un cabinet veterinar, s-a interesat cat ar costa si suntem aproape sigure ca in ianuarie sau februarie, cel tarziu o sa mergem, in sfarsit. Pana atunci vreau sa o vaccineze, sa ii videze glandele si sa o consulte ca sa stim exact diagnosticul. Ma rog la Dumnezeu sa nu fie grav, sa nu care cumva sa fie ceva de natura canceroasa, daca ii vor extirpa ceva sa fie fara complicatii iar recuperarea sa fie usoara si sa se insanatoseasca repede. Am emotii! Am auzit ca daca este anestezia prea nu stiu cum, e posibil sa nu se mai trezeasca, apoi  mi-e teama ca daca trece de operatie, sa nu ii fie rau dupa aceea, mi-e teama ca poate o sa ne spuna cine stie ce diagnostic. Of... Saptamana viitoare cand o sa mergem pentru vaccin si ce am mai zis mai sus, o sa aflam. Stiti ce teama imi este?! Animalutele mele sunt copiii mei, tin la ele enorm, sufar cand lor nu le este bine si fac tot ce pot ca sa le ajut. Mereu se pune problema aceasta: daca ar fi sa alegi intre un animal si un om ce ai alege? Sincer, nu vreau sa fiu pusa in aceasta situatie fiindca pentru mine un animal nu este mai putin important decat un om. Am avut atatea probleme si dezamagiri din partea oamenilor, in schimb cu animalele am o relatie excelenta, le iubesc, le apar ori de cate ori este nevoie si intotdeauna voi fi o luptatoare pentru drepturile lor.
   Urmatoarea la rand este Dolphy, care a facut si ea lactatie falsa si trebuie luate niste masuri pentru a nu aparea urmari neplacute.
   Sara si Carlita sunt mai tinerele asa ca o sa aiba parte doar de vaccin si vidarea glandelor. Trebuie sa le facem si lor carnete de sanatate caci pe ele nu am apucat sa le inregistram pana acum.
    Cand locuiau ai mei in Bucuresti era foarte simplu, aveam un cabinet la 5 minute de bloc, mergeam des si totul era la zi. Dupa ce s-au mutat in afara orasului, au fost ocupati cu aranjatul casei, apoi se tot gandeau sa se mute inapoi in Bucuresti dar tata a murit si nu au mai apucat. Noi si asa aveam probleme financiare, odata cu moartea lui, neplacerile s-au accentuat si ne-am concentrat pe cele necesare supraviertuirii. Bineinteles ca Silviu ne-a ajutat cat a putut, am incercat si eu sa contribui, sa ii dau mamei cate ceva dar tot nu a fost suficient.

   Acum a venit momentul sa facem ceva pentru dragele noastre sufletele, incet, incet. Nu ne permitem sa le ducem pe toate una dupa alta, imediat dar vom rezolva si asta.

   Cu Dumnezeu inainte!

  

   Luni / Monday (1)


   Ro: Va place borsul? Acesta este facut de mama si este 100% natural, fara paine, fara sare de lamaie. Energie si sanatate intr-un pahar!

   En: Do you like borsch? This is made by my mother and it is 100% natural, no bread, no lemon salt. Energy and health in a glass!




   Ro: Mix de fructe de mare cu legume, prajit in ulei de palmier. Cativa stropi de lamaie deasupra si e gata masa!

   En: Seafood and vegetables mix, fried in palm oil. A few drops of lemon juice and lunch is ready!



   Marti / Tuesday

   Ro: Nu am facut poze.

   En: No picture.



   Miercuri / Wednesday

   Ro: Nu am facut poze.

   En: No pictures.



   Joi / Thursday




   Ro: M-am intalnit cu Mihaela, ne-am plimbat prin parc, apoi am fost la o ciocolata calda si cate ceva de rontait. A fost o zi frumoasa  si desi aveam la mine aparatul foto si planuiam sa fac multe poze nu am facut-o Am avut multe de discutat si fiindca ea era un pic trista i-am respectat intimitatea. Singura poza din aceasta zi este aceasta, facuta la intoarcere.

En: I went out with Mihaela, we took a long walk in the park, then we drank some hot chocolate and ate some snacks. It was a beautiful day and even though I had my photo camera with me and I was planning on taking lots of pictures, I didn`t. We had a lot to talk and she was a little sad so I respected her privacy. The only picture from that day was this one, on my way back home. 



   Vineri / Friday

 
   Ro: Miroase a Craciun...

   En: Smells like Christmas...



   Sambata / Saturday (2)


   Ro: Salau la tigaie facut fara ulei si piure de cartofi, cu lapte, decorat de mama :p

   En: Fried perch cooked without oil and mashed potatoes, with milk, decorated by my mother :p



  

   Ro: Stanga Dolphy si dreapta Cora :)

   En: Left Dolphy and right Cora :)



   Duminica / Sunday


   Ro: Foarte frumos!

   En: Very beautiful!


   Va doresc sa aveti o saptamana cu vesti minunate!

   Pe curand...



 

10 comments:

  1. Si eu iubesc animalele la fel ca si pe oameni . ! Ele sunt nevinovate , nu te vor dezamagi niciodata , te vor iubi neconditionat si iti vor fi aproape tot timpul . Vreau sa cred in continuare ca persoanele ce iubesc animalele sunt unele speciale , la fel cum esti tu ... Iti doresc o zi frumoasa , si animalutele tale sa se faca bine ! Te pup .

    ReplyDelete
  2. Baftă la veterinar. Vă țin pumnii! !!!
    Vai ce pofta de borș mi-ai făcut. ..cât de mult îmi place. Te pup

    ReplyDelete
  3. Mie nu-mi place nici cuvantul "bors", daramite produsul in sine. De fapt, asupra produsului nu ma pot pronunta, n-am incercat niciodata, pur si simplu nu ma atrage.

    ReplyDelete
  4. Ce bine arata mixul acela cu fructe de mare...yammmy

    ReplyDelete
  5. Doda,

    Se pare ca asa esti si tu dupa cum vorbesti despre acest subiect :) Ma bucur!Tot respectul pentru ca ai aceasta mentalitate!

    Multumesc!Doamne ajuta!

    Te pup!

    ReplyDelete
  6. Ramona,

    Merci mult!

    Noi bem mai mereu sau folosim la ciorba.E foaaaarte bun!

    Te puuuup!

    ReplyDelete
  7. Michaela,

    Eu zic macar sa incerci,s-ar putea sa ai o surpriza :) Este acru si te trezeste parca.Daca e facut ca lumea este foarte bun!

    Te pup!

    ReplyDelete
  8. Dia,

    E delicios!As manca fructe de mare in fiecare saptamana!

    Te pupacesc!

    ReplyDelete