Tuesday 16 July 2013

My week in photos (64)

   Hello! Astazi este ziua unei prietene dragi mie, Andy. Vreau sa ii urez sa aiba parte de tot ce este mai bun si mai frumos pe aceasta lume si sa fie sanatoasa mereu! LA MULTI ANI!!!!!!! Dumnezeu sa te ajute in tot iar cei iubiti sa iti fie alaturi, sa te sprijine si sa te protejeze!





   Sambata Silviu si cu mine am implinit 7 anisori! Yeee! Nu pot sa zic ca suntem cel mai bun de exemplu de relatie insa daca am rezistat pana acum inseamna ceva nu? :) Am sarbatorit cat de cat duminica si o sa urmeze pozele maine dar haideti mai bine sa vedem pozele de saptamana care a trecut.


   Luni / Monday



   Ro: Primul meu pepene anul acesta si nu mi-a placut, nu era dulce deloc :(

   En: My first watermelon this year and I didn`t like it, it wasn`t sweet at all :(



   Marti / Tuesday



   Ro: Un outfit sport care imi place foarte mult.

   En: A sports outfit that I like very much.



   Miercuri / Wednesday



   Ro: Spaghete cu legume. Foarte bune!

   En: Spaghetti with veggies. So good!



   Joi / Thursday


   Ro: Ia uitati ce am vazut in vitrina unui magazin: o geanta care pare o revista indoita :p 

   En: Look what I saw in the show-window of a store: a bag that looks like a folded magazine :p



   Vineri / Friday (2)



   Ro: Giugiuleala!

   En: Cuddling!



   Ro: Ma uitam la videouri pe YouTube in timp ce luam micul dejun in pat.

   En: Watching videos on YouTube while having my breakfast in bed.



   Sambata / Saturday



   Ro: :)) O gustare mica! :))

   En: :)) A little snack! :))



   Duminica / Sunday (2)



  

   Ro: Doua extreme: agresiv si bland.

   En: Two extremes: Agressive and gentle.



   Sa aveti o zi placuta in continuare!

   Pe curand...

  

5 comments:

  1. Ce bine arata spaghetele tale:) Si tu arati tare bine cu pantalonii aceia scurti:D

    Radasca e inspamantatoare rau!

    Te pup!

    ReplyDelete
  2. ce originala este geanta care pare revista :)) mi-ar placea sa o am :P

    ReplyDelete
  3. Da, si mie imi place outfitul ala sport!

    ReplyDelete
  4. Dia,

    Merci frumos!

    I-a pus Silviu un betisor intre clesti si il strangea si apoi s-a prins de pantofii lui :))

    Te pup!

    ReplyDelete
  5. Ramona,

    Da,este foarte misto!Cand am vazut-o era magazinul inchis si nu stiu cat costa iar de atunci nu am mai trecut pe acolo ca ma tenteaza sa o iau.

    Te pup!

    ReplyDelete