Monday 23 January 2012

Nailpolish

   Atat m-am bucurat ca a sosit iarna cu adevarat, pentru ca prima ninsoare si-a aratat fata rece si alba si in orasul meu, ca pana la urma sa nu reusesc sa ies la mica joaca. Sper ca la urmatoarea timpul sa imi permita sa ma desfasor asa cum imi doresc de atata vreme. Dar sa lasam micile nemultumiri la o parte si sa imbratisam noua saptamana care a inceput! E luni, ritmurile de swing rasuna din calculator, trilurile perusului acompaniaza minunata muzica, miroase a mandarine si banane. E bine! Sa ne bucuram de moment pentru ca nu se stie daca le vom mai avea. Ieri eram nervoasa pe mine, pe destin, pe toata lumea si sustineam ca nu e asa cum imi doream (cred asta si in continuare pentru ca fata de ce imi imaginam eu chiar nu mi-au iesit treburile intocmai), ca e atat de greu si urat. Necesitatea m-a impins de la spate sa dau o fuga pana in Real pentru a cumpara diverse. Acolo era o tanara intr-un carucior cu rotile. In afara situatiei sale fizice evidenta, nimic special nu? Dar cand ma uit mai atent observ ca rotile sale aveau autocolant cu flori mari roz pe ele iar ea era imbracata cu stil, machiata si fata sa transmitea multa seninatate. Daca ea poate, atunci eu de ce nu as putea? Inca o lectie de viata oferita in cateva secunde, cand si de la cine nici nu ma asteptam... M-am simtit stanjenita, nu pentru ea, ci pentru ceea ce gandisem cu doua ore inainte. Apoi, plecand din hypermarket, uitandu-ma pe geam am zarit vreo 3 persoane, infofolite si acoperite cu geci si materiale, dormind peste gurile aburinde ale unor canale de pe un trotuar. Din nou, aceeasi senzatie din magazin. M-am simtit norocoasa si recunoscatoare pentru atat cat am si ce sunt azi. Nemultumiri sunt si vor mai fi dar sa nu uitam ca intotdeauna exista persoane care o duc si mai rau... Asadar sa nu ne mai uitam cu jind la cei care au, ci cu admiratie la cei care nu au si totusi merg inainte! Aceia merita sa fie modelele noastre, aceia trebuie sa ne fie drept exemplu pentru a reusi ceva cu viata noastra. Pentru si in cinstea acelor oameni noi trebuie sa nu ne batem joc de vietile noastre pentru ca atunci nenorocirile si toate nefericirile lor sunt in zadar... Dumnezeu ne arata unde si cum putem ajunge daca nu ne croim un drum lin, caci daca nu ne-a lasat in mizerie, daca nu ne-a dat boli, este ca o binecuvantare, de care ar fi pacat sa nu ne bucuram si sa nu o pretuim. Pretuieste ceea ce ai avut pentru
ca asta te-a adus in clipa aceasta, pretuieste ceea ce ai acum pentur ca timpul trece si nu se stie cum va fi maine...


   Chiar daca nu am reusit sa fac poze in zapada, am macar cateva poze de saptamana trecuta cand am iesit prin apropiere. Here they are!



   Cum am putut sa ies aici! Ma uitam la o particula de praf din univers :))) Mda... ignorati fata si concentrati-va la haina :p





   Una dintre bluzele mele preferate din  4 motive:
  • culoarea
  • lungimea
  • design-ul
  • blanita de la guler, de pe bust si buzunare :p
   Dar poate va intrebati ce legatura este intre vestimentatia de azi si totlul postarii? Nici una! :))) Insa intre accesorii si titlul postarii exista una foarte stransa si veti vedea de ce iiiiimediat! ;)



   Este vorba despre un set format din cercei, lant cu pandantiv (pe care nu l-am mai pus in acea zi pentru ca ar fi fost too much si oricum nu ar fi dat bine cu gulerul larg al bluzei) si inel. Placute metalice patrate cu un design original care imita la perfectie picaturi de oja :) I love these accessories!





   Haina gri - Abba Fashion
   Bluza rosie - eticheta este taiata
   Fular - No name (cadou de la un fost prieten)
   Jeggingsi - eticheta este taiata
   Cizme - nu mai stiu firma (un magazin din Sir Militari)
   Accesorii - Avon

   Cand va spuneam ca imi tai etichetele poate nu m-ati crezut :) Nu prea le suport in principal penru ca se vad urat prin materiale si secundar pentru ca ma deranjeaza pe piele. Ideea de baza e ca nu ma intereseaza ce si de unde e, v-am zis, eu cumpar de peste tot. De acum inainte dupa ce cumpar ceva, o sa las etichetele daaar daca chiar nu pot sa pastrez eticheta pentru ca e pozitionata aiurea, macar o sa imi notez firma, ok? :) Please don`t be mad, that`s just the way I am ;;)

   O saptamana cu aroma de napolitane inmuiate in sirop de coacaze! :)

   Pe curand...

5 comments:

  1. M-am indragostit de haina gri :X Ti-am mai zis si iti repet: esti o frumoasa!

    Trebuie sa ne bucuram si de cel mai minor lucru din viata noastra! Si ai dreptate, lectiile de viata le primim de la oamenii defavorizati de soarta!

    Te pup si iti doresc o saptamana frumoasa!

    ReplyDelete
  2. Te anunt ca ai primit un premiu binemeritat la mine pe blog!
    Te pup dulce!

    ReplyDelete
  3. Oana,multumesc!O sa ma uit acum sa imi vad premiul :)

    Apropos de haina gri,este foarte comoda,usurica,perfecta pentru toamna si primavara,iarna trebuie sa te imbraci mai grosut pe dedesubt ca nu tine atat de bine de frig.Eu ador forma,felul cum sunt dispusi nasturii si materialul!

    Te pup!

    ReplyDelete
  4. nu stiu de ce dar am impresia ca ti-a crescut parul:D super pozele:D

    ReplyDelete
  5. Mi-a crescut fara sa imi dau seama.Uitandu-ma la pozele vechi realizez cat a crescut.

    Te pupacesc,Monica!

    ReplyDelete