Monday 9 January 2012

Herastrau lights

   Am ajuns si in parcul iubit de mine inca din copilarie, Herastrau sau Fierastrau cum ii spuneam eu pe atunci pentru ca uitam cum se numeste si gasisem un cuvant asemanator care ma ajuta sa imi amintesc :))

   In trecut acest parc era plin de lumini, arata intr-un mare fel, anul acesta au dat-o in bara. Aratau mai bine imprejurimile parcului decat parcul in sine :)))



   Pusesera cateva stele invers si nu mai pareau deloc stele cazatoare. Stiti cum se spune ca atunci cand vezi o stea cazatoare sa iti pui o dorinta. Eu nu am vazut asa ceva dar vazand aceasta stea care parea ca urca, am declarat-o steaua mea urcatoare. O stea care te ajuta sa urci cat mai sus in viata.


    M-am si agatat de ea ca sa nu plece fara mine :p














   Dragilor, cam atat pentur postarea aceasta. Sper sa va gasiti si voi o stea urcatoare, sa va prindeti bine de ea si sa nu ii mai dati drumul!

   Pe curand...

5 comments:

  1. e superb herastraul...o singura data am fost acolo,acum 5 ani cu prietena mea cea mai buna...ma apuca melancolia si imi dau lacrimile cand ma gandesc...

    ReplyDelete
  2. Hi, hi! Steaua urcatoare! :))))))))

    ReplyDelete
  3. S-a mai schimbat un pic.Mie imi place pentru ca este cel mai mare parc din oras.
    Apoi pentru ca este frumos si imi amintesc de copilarie.

    Te pup,Cupcake!

    ReplyDelete
  4. :) Da si iubitului meu i-a placut denumirea :)

    Te pup,Aurora!

    ReplyDelete
  5. Nu am ajuns in Hereastrau de 2 ani de zile, asa ca pozele au fost foarte binevenite! :*

    ReplyDelete