Monday 5 December 2011

Coral with a sparkly blue flare

   De vreo trei zile tot trag de mine sa imi fac o noua manichiura. Astazi am zis ca nu se mai poate, mi-am sters unghiile si m-am apucat de pictat. Am folosit doua dintre produsele de la Daniela, pe care le-ati vazut si aici.


   Mai intai am aplicat un strat de lac transparent, mai exact un base coat: Avon nail experts adhesive base coat.


   Apoi mi-am facut toate unghiile (cu exceptia celor de la degetul inelar) inr-o nuanta placuta de coral, care se numeste chiar asa, Coral.


   Pe unghiile ramase nefacute, am aplicat alta oja in nuanta Blue Flare tot de la Avon.



                      (poza facuta in lumina naturala)


                                (only one coat)

   Dupa ce am mai aplicat cate un strat din aceste oje, am aplicat un lac cu sclipici in doua straturi (ca sa fie sclipicios din plin) peste cel albastru inchis.


                          Orkide Venus nr 233


                            (poza facuta in lumina naturala)

   Am asteptat sa se usuce si am dat cu un lac transparent de la Flormar care se numeste Long Wear Supershine.




                    (poze facute cu blit in lumina artificiala)


                    (poze facute in lumina naturala)

    Nu ma pricep eu la cine stie ce modele si chiar de as vrea sa invat nu am cu ce sa exersez pentru ca imi lipsesc ustensilele so I try to keep it simple. Oricum daca este sa ma iau dupa tendintele actuale, manichiura aceasta se incadreaza caci am observat ca se poarta nuantele inchise, nuantele colorate, sclipiciul si cum toate sunt pe gustul meu, mi-a placut ce am facut astazi. De asemenea, se poarta tipul acesta de manichira cu unul dintre degete pictate diferit fata de celelalte. Mi se pare o idee traznita si interesanta asa ca am adoptat si eu acest stil. Cred ca este ceva potrivit pentru perioada sarbatorilor de iarna si nu numai. Ah si daca tot a venit vorba de sarbatori, nu uitati sa va curatati ghetutele, sa le dati cu crema si sa le puneti undeva unde mosul sa le vada si sa va lase cadourile.

   Va pup si va urez sa aveti o noapte frumoasa iar dimineata sa gasiti in ghete tot ce va doreati!

    Pe curand...



14 comments:

  1. Mi-ai facut pofta de sclipici, poate incerc si eu ceva de genul this days :p.

    ReplyDelete
  2. Federova

    Orice varsta am avea,deep down inside tot copile suntem si alergam dupa tot ce straluceste :)

    ReplyDelete
  3. cat de bine arata oja de la orkide:D...am si eu lacul de la flormar..imi place foarte mult:*

    ReplyDelete
  4. Ai unghii f frumoase :D:D:D

    ReplyDelete
  5. Acuma imi fac si eu unghiile:)Am optat pt un rosu inchis de data asta, peste care o sa pun un top coat matifiant. Manichiura ta e super cute, oare cum de nu m-am gandit si eu sa pun o alta culoare pe inelar?Parca mi s-a facut pofta daca am vazut la tine:)

    ReplyDelete
  6. Alina,au oje dragutele la Orkide dar nu toate sunt asa cum par pana sa le aplici pe unghii.Eu de exemplu am luat o mare teapa vara trecuta cand mi-am luat 2 oje(albastra si portocalie)iar cand le-am aplicat si in 3 straturi si tot se vedeau unghiile.
    Lacul asta cu sclipici il am de mult si este foarte bun.Se si usuca instantaneu.

    ReplyDelete
  7. Chiar ma gandeam ca ar fi bun un lac matifiant ca sa obtin acel efect fara sa cumpar oje mate.
    Eu am vazut ideea asta cu un deget in alta culoare sau cu alt model la multe fete si asa de mult mi-a placut.
    Sa ne arati si noua daca faci ceva asemanator.

    Te pup,Dia!

    ReplyDelete
  8. Imi place foarte mult culoarea corai si pe unghii se vede foarte bine.

    ReplyDelete
  9. Ma bucur ca ti-a placut,DarLyst.

    ReplyDelete
  10. foarte dragut...de fapt coraiul este preferatul meu la unghiute si ruj :)

    ReplyDelete
  11. Merci,Coco!E intr-adevar o culoare frumoasa,puternica!

    ReplyDelete
  12. Imi place mult nuanta de coral ♥

    ReplyDelete
  13. Cate iubitoare de coral avem printre noi! :)

    Te pup,Camy!

    ReplyDelete