Tuesday 29 March 2016

My week in photos (202 & 203)

   Hello! Nu cred ca am mai lipsit niciodata atat de mult. Sorry! Explicatie nu o sa ofer fiindca sunt lucruri personale dar ceea ce o sa va spun este ca now I`m back :) Racita but I`m back :)) Adevarul este ca nu mai fusesem bolnava de muuuuult :D Hai sa trecem la treaba! 

   Week 202:

   Luni / Monday (2)


   Ro: Inainte sa merg la cumparaturi.

   En: Before going shopping.




   Ro: M-am dus si pe la Flory si Mihai. Sageata are 3 fratiori :)

   En: I also went to Flory and Mihai. Sageata has 3 little brothers :)



   Marti / Tuesday (3)



   Ro: Cadou de 1 martie de la Silviu.

   En: March 1st gift from Silviu.




   Ro: E poftim! :)))

   En: Well look at that :)))



   Miercuri / Wednesday (3)


   Ro: Pranzul meu.

   En: My lunch.




   Ro: Haiosul meu!

   En: My funny little one!




   Ro: Noul meu accesoriu pentru par :P

   En: My new hair accessory :P



   Joi / Thursday


   Ro: La revedere radacini crescute!

   En: Goodbye roots!



   Vineri / Friday 


   Ro: Mica reuniune de clasa (de liceu).

   En: Small (high school) class reunion.



   Sambata / Saturday (2)


   Ro: Yum! Multumesc, mama! :)

   En: Yum! Thanks, mom! :)




   Ro: Draga mea!

   En: My sweetheart!



   Duminica / Sunday 

   Ro: Nu am facut poze.

   En: I didn`t take photos.



   Week 203:

   Luni / Monday (2)


   Ro: Galusca mea galbena!

   En: My yellow dumpling!




   Ro: Steliana, fosta mea colega din scoala generala :) 

   En: Steliana, my ex school classmate :)



   Marti / Tuesday 


   Ro: Rosii cherry = YUM!

   En: Cherry tomatoes = YUM!



   Miercuri / Wednesday 


   Ro: Iubesc acest zambet inocent al lui!

   En: I love this innocent smile of him!



   Joi / Thursday (2)


   Ro: Pentru Ziua Femeii! 

   En: For Women`s Day!




   Ro: Ciocolata amaruie cu alune de padure caramelizate, de la mama.

   En: Dark chocolate with caramelized hazelnuts, from my mother.



   Vineri / Friday


   Ro: O salata delicioasa!

   En: A delicious salad!



   Sambata / Saturday (4)


   Ro: Sardine zdrobite si suc de la o lime. Le intind pe paine prajita.

   En: Crushed sardines and lime juice. I spread it on the toast.





   Ro: Ai facut treaba buna, Heidi!

   En: You did a good job, Heidi!




   Ro: Cuibareala! :)

   En: Cuddling! :)



   Duminica / Sunday (8)


   Ro: Cadou de la mama pentru ziua noastra.

   En: My mother`s gift for our monthly celebration.




   Ro: :)

   En: :)




   Ro: Camasa preferata a bunicii, lantisorul si inelul de la ea. Le-am purtat de ziua ei, pentru ea dar si pentru mine.

   En: My grandmother`s favourite shirt, the necklace and the ring she gave me. I wore them on her birthday, for her but also for me.




   Ro: Asteptand metroul.

   En: Waiting for the subway.




   Ro: Florile ei preferate.

   En: Her favourite flowers.




   Ro: Frumosii zgribuliti :)

   En: Beautiful shriveling :)




   Ro: In Parcul Bucur Obor. Incepuse sa ploua.

   En: In Bucur Obor Park. It started raining.




   Ro: Ceai de galbenele.

   En: Marigold tea.



   Sa aveti o zi frumoasa! 


   Pe curand...

4 comments:

  1. Hmm.. imi dau seama ca in cei 3 ani de Bucuresti nu am umblat foarte mult, pe ici, pe colo.. m-am limitat doar la cateva zone.. acelasi lucru e valabil si pt. Romania.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Vision By Mila,

      Nu esti singura.Si eu am fost doar prin cateva zone ale orasului desi este orasul meu natal iar de locuri prin tara nici nu mai zic,foarte putintele :(

      Te pup!

      Delete