Thursday 5 February 2015

Jurnal de vacanta (decembrie 2014-ianuarie 2015) - A doua zi - Busteni

   Buna dimineata! Astazi continui cu jurnalul de vacanta de la munte. Suntem tot in a doua zi.Am impartit-o in trei postari pentru ca in acea zi am facut foarte multe poze.


   La intoarcerea din Sinaia, in drum spre Predeal, ne-am oprit in Busteni. Cand am sosit la munte, vazusem rapid, din masina, ca aveau in centrul orasului multe instalatii luminoase si mi-am imaginat cat de frumos trebuie sa fie seara cand sunt aprinse. Acum aveam prilejul de a le admira si fotografia. 




























   Intr-o tabara din liceu am vazut pentru prima oara orasul Busteni si ceea ce mi-a placut foarte mult a fost faptul ca mergeam prin centru si vedeam muntii :) Pe atunci era vara, acum am stat zgribulita, era si seara iar temperatura scazuse mult si a trebuit sa ma misc repede dar am indurat pentru ca nu puteam sa nu suprind acest decor.


   O zi deosebita sa aveti! Va pup!


   Pe curand...

2 comments:

  1. Cate luminite ... atmosfera foarte frumoasa!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ramona,

      Asa este! Daca nu inghetam si nu trebuia sa ne pregatim pentru Revelion,am mai fi stat nitel.

      Delete