Wednesday 28 January 2015

My week in photos (144)

   Va salut, dragii mei! Am facut atatea drumuri in ultima vreme de m-am ametit de tot :) Dar imi place! V-am mai spus eu odata ca atunci cand am zilele pline de activitati sunt foarte multumita, simt ca acele zile nu au trecut in zadar. Dar din pacate asta inseamna nici sa nu mai ai timp pentru altele, de exemplu blog-ul si incercarile mele culinare. Stresul isi cam spune cuvantul, stau incordata, am emotii si sunt agitata ca sa iasa proiectele cat mai bine. Nu stiu cum dar totul s-a legat, de la sine, bineinteles ca fara ajutorul si sustinerea mamei, nimic nu ar fi prins contur si pentru asta ii mutumesc si ii voi ramane recunoscatoare. Mama este cea care m-a ajutat neconditionat, cea care in ciuda greselilor facute uneori, a stiut sa lupte pentru mine. Mama mea este o mama in adevaratul sens al cuvantului! Nu stiu de unde si cum dar gaseste mereu forta de a merge mai departe, de a lumina calea mea si vrea sa tintesc sus, sa nu ma multumesc cu ceea ce altii gandesc ca este potrivit pentru mine. Ea vrea sa nu sufar, o doare cand altii incearca sa ma calce in picioare, se infurie ca o leoaica si ma linisteste promitandu-mi ca o sa se schimbe lucrurile in bine, iar cei care m-au denigrat, cei care m-au nedreptatit si s-au purtat urat cu mine si nu au vrut sa ma inteleaga, vor realiza ca nu au procedat corect. Asta cred si eu mai ales ca deja incep sa vad mici semne din partea unei persoane care aproape ca ma considera invizibila. Se pare ca atunci cand incepe sa iti mearga treburile, vulturii se apropie ca sa ia si ei putin din bucatica ta. Dar nu am nevoie de interesati, de oportunisti si ipocriti, decat sa am astfel de falsitate langa mine, mai bine sa fiu singura. Oricum aceasta persoana nu reprezinta nici cat negru sub unghie pentru mine! Dumnezeu a vazut tot, si-a notat si o sa ii dea dupa suflet si dupa purtare!
   Eu imi voi vedea de ale mele, in bancuta mea cea simpla si vai de ea, voi pastra comportamentul civilizat si ma voi concentra pe proiectele mele. Voi incepe incet, modest dar sper sa se transforme in ceva care sa imi schimbe viata si sa imi vad visul implinit. Dumnezeu este cu mine, mereu am simtit-o si stiu ca doar El imi ghideaza pasii in asa fel incat sa nu se intample nimic rau. Cred ca asa o sa creasca si increderea mea in mine si voi gasi un sens in existenta mea.

   Sa vedem pozele saptamanii trecute.

   Luni / Monday


   Ro: Machiajul din acea zi. Imi place mult aceasta combinatie pentru buze.

   En: The makeup for that day. I like this lip combo very much.



   Marti / Tuesday (4)


   Ro: Fusesem in Carrefour Orhideea.

   En: Went to Carrefour Orhideea.




   Ro: In Afi Palace Cotroceni la cumparaturi

   En: Shopping in Afi Palace Cotroceni.




   Ro: Croissant cu caise, preferatul meu.

   En: Croissant with apricots, my favourite.




   Ro: Pufosul meu frumos!

   En: My beautiful fluffy boy!



   Miercuri / Wednesday (4)



   Ro: Un pic trista, pe o banca de pe strada.

   En: A little sad, on a bench in the street.




   Ro: Dar natura ma ajuta sa imi pastrez speranta.

   En: But nature helps me keep my hope.




   Ro: Oricat de lung ar fi drumul mereu trebuie sa continui sa mergi inainte!

   En: No matter how long the road is always keep walking!



   Joi / Thursday


   Ro: Ooo daaaa!

   En: Oooh yeaaaah!



   Vineri / Friday

   Ro: Nici o poza.

   En: No photos.



   Sambata / Saturday


   Ro: Micul nostru sofer :P

   En: Our little driver :P




   Ro: Pe jacheta mamei.

  En: On my mother`s jacket.






   Ro: Rustic si dragut!

   En: Rustic and nice!




   Ro: In foisorul din Parcul Cismigiu.

   En: In the gazebo in Cismigiu Park.




   Ro: :) Somnoroase pasarele :)

   En: :) Sleepy birds :)




   Ro: Iubire adevarata!

   En: True love!



   Va pup si nu uitati sa va pastrati calmul si speranta!

   Pe curand...

10 comments:

  1. Nu musca porcusorul ? :: Mie imi place tare mult cum arata dar parca mi-e frica de el :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mai mult se agita,decat sa te muste dar se mai intampla si asta uneori,rareori.Oricum musca incet.Doar din greseala se intampla sa te atinga cu dintisorii si sa te doara.Este pasnic,il poti lua linistit,il poti mangaia,este bland.

      Delete
  2. Micul nostru sofer care a condus 1 km. :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Silviu,

      :)) Saracu` de el nu intelegea ce se intampla.

      Delete
  3. Mă bucur că ai o relație atât de specială cu mama ta, de fapt știam că sunteți apropiate și mă bucur enorm. Te pup draga mea și nu lua în seama oamenii care vor să ți facă rău, ignoră I.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ramona,

      Incerc,incerc dar nu-i usor.Totusi nici imposibil nu e, asa ca ma gandesc ca timpul ma va educa in acest sens.

      Da,mama este parte din sufletul meu si desi uneori ar cam merita sa raman suparata pe ea,nu prea pot sa ma distantez prea mult de ea.Iubirea asta! :)

      Delete
  4. Asa ce bine iti vine rujul rosu incat doar asa te-as vedea!
    Ganduri bune si spor in toate iti spun! Conteaza ca cei dragi ne sunt alaturi.
    Pupici

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mihaela Pojogu,

      Multumesc mult!Rosul este culoarea mea preferata pentru buze!Ador rujurile in nuante puternice si nu credeam ca ma vor si avantaja dar...

      Te pup!

      Delete
  5. In cuvinte mai putine, eu am inteles din postare ca mama ta te ajuta sa ti faci rost de un job. Am I right?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Vali,

      Cat de curand o sa dau un pic mai multe detalii dar pana atunci prefer sa mentin tacerea.Oricum tot ce pot sa iti spun este ca no, you are wrong,it`s something else ;)

      Delete