Tuesday 20 March 2012

Copper and bronze make-up

   Sunt inca un invatacel intr-ale machiajului si de aceea caut intotdeauna exemple de diferite tipuri. Uneori "fur" cate ceva, trucuri, noi tehnici, uneori chiar caut sa reproduc in tocmai acele machiaje care mi se par frumoase. Alteori doar ma inspir si il adaptez preferintelor mele, formei ochilor dar si in functie de ceea ce am in trusa proprie de make-up.
   Saptamana trecuta am revazut unul dintre machiajele mele favorite, machiaj pe care il am in minte de ani de zile, cel al cantaretei Aaliyah. Am incercat sa il realizez cat mai aproape de ceea ce am reusit sa disting din poza, cu mici modificari.


   Ea avea un visiniu, un caramiziu, combinate cu un maroniu si un auriu ca o mica pata de stralucire. Eu am schimbat putin adaugand mai mult auriu pe centrul pleoapei si l-am mai intins putin. Astfel ca in lumina soarelui se vedea mai deschis insa la lumina artificiala se vedea ca al ei. In realitate este mai intens decat pare in poze.












   Aici se vede mult mai bine asemanarea dintre cele doua machiaje. Am cautat sa fac poze din mai mute unghiuri si se pare ca am surprins mult mai bine nuantele, probabil ca in functie de cum stateam lumina nu mai era atat de puternica si nu mai stergea culorile.



   Sprancenele le-am accentuat destul de mult, le-am si ingrosat pentru ca ea avea niste sprancene foarte bine facute.


   La buze, se observa cat de mult a trebuit sa depasesc conturul natural pentru a ma apropia cat de cat de forma si marimea buzelor sale. Din pacate nu mi-a iesit mare lucru pentru ca diferenta dintre buzele mele si ale ei este enorma! ea avea buze pline, carnoase, pe cand eu am buze subtiri. Pentru cei care se vor trezi sa comenteze ca e ridicol, stiu, a fost facut NUMAI in scopul de a imita cumva look-ul sau. Nu imi fac buzele asa de obicei, depasesc conturul dar nici chiar in halul acesta.


   Mi-am conturat foarte bine pometii si am dus culoarea in golul obrajilor, am adaugat si un highlight dar nu prea se vede nimic in poze. In realitate era foarte vizibil, prea evident.



   Un machiaj puternic, care mi-a dat o alura mult prea matura. Fond de ten mai mult decat de obicei, corector, anticearcan, blush, contur, ochi fardati complex, conturati, buze rosii, conturate la extrem si deasupra gloss. Descrierea ar duce cu gandul la un clown de la circ dar din fericire nu am aratat asa :)) Doar ca m-a maturizat prea mult, m-a facut sa par cam de vreo 30 de ani... Bine ca in poze nu se vede chiar asa!

   In seara aceea am iesit prin parc, asa ca a trebuit sa adaptez machiajul pentru ca era too much. Am deschis un pic nuanta sprancenelor si le-am mai ingustat, am sters rujul rosu si am optat pentru unul in nuante asemanatoare fardurilor.



   Sper ca v-a placut varianta mea, cu pleoape un pic mai luminoase si cu parul roscat si carliontat :p

   Va pup!
 
   Pe curand...

2 comments:

  1. foarte cute!culorile se vad mult mai intens in pozele unde ai surprins ambii ochi.

    ReplyDelete
  2. Esti foarte frumoasa, imi place si varianta ta:)

    ReplyDelete