Sunday 30 October 2011

Would you like some mustard with that?

   Sunt piese vestimentare frumusele, feminine, care iti plac de cum le vezi si sunt piese vestimentare ciudatele dar care fac dintr-o tinuta normala, una originala, trebuie doar sa te obisnuiesti cu ele. Descrierea se potriveste si pentru ceea ce veti vedea in imaginile care urmeaza.







   Nici nu stiu cum se numeste acest top, bluza/pulovar/poncho dar un lucru pot sa spun despre el, este foarte calduros! La inceput m-a atras culoarea precum a mustarului, apoi am observat manecile largi, stil fluture si m-am gandit ca ar arata bine cu niste skinny jeans sau chiar cu o fusta pe corp. Detaliile insa m-au facut sa ma hotarasc sa il cumpar: naturi mari, guler lat, in colturi, materialul moale si confortabil.

   In ziua cand l-am imbracat, am ales sa il port peste o bluza mov cu bretele subtiri iar in partea de jos am
pus o fusta mulata, al carei material este prins in pense all over. Banda elastica care vine in talie m-a salvat si a echilibrat proportiile.



   Accesoriile au mers mana in mana cu cromatica vestimentatiei.



   Voi aveti astfel de top-uri? Cum le asortati?

   Pe curand...

7 comments:

  1. hello!te-ai vopsit din nou?ador culoarea parului tau!imi plac si cerceii f mult.
    Da,am si eu un astfel de top,dar al meu e albastru si il pot asorta ff usor la o pereche de jeansi albastrii sau colanti.

    ReplyDelete
  2. Hello,Cupcake! :)
    Da,m-am vopsit cu vopsea de la salon dar m-am facut acasa.Cand o sa vina iar randul sa ma vopsesc,o sa folosesc o alta vopsea din hypermarket,sper sa iasa frumos.

    Cerceii sunt Avon,am si colier la ei.

    Si eu am purtat cu colanti numai ca e o combinatie mai indrazneata caci top-ul fiind scurt,se vad foarte mult fesele cu acei colanti,iar unora nu le place treaba asta.Mie una mi se pare ok atata timp cat nu e ceva exagerat dar hey... Cica e regula vestimentara ca la colanti sa porti un top lung.Whatever,I wear them my way!

    ReplyDelete
  3. Thanks a lot!

    Kisses,Karolina!

    ReplyDelete
  4. :) E draguta bluza:D:) Eu nu am asa ceva:D dar ma bate gandul sa-mi cumpar, hi hi:D:) Iti sta bine:D imi place:D Pupici:X

    ReplyDelete
  5. draguti cercei:x

    beautyglitzzz.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. Un top rosu ti-ar sta foarte bine,Monica!
    Te pup!

    ReplyDelete