Thursday 4 August 2011

White ruffles

   Bluzele fara bretele sau maneci. Piese vestimentare senzuale, feminine care il au pe "vino-ncoace". Evit sa port astfel de bluze (si rochii) dintr-un motiv pe cat de simplu, pe atat de practic: absenta sutienului! Stiu ca se pot pune acele baretele transparente dar haideti sa va spun punctul de vedere si sfatul stilistilor vestimentari: decat sa se vada baretele sutienului mai bine nu mai pune sutien! Oricat de transparente si discrete am vrea noi sa credem ca sunt, ele tot sunt vizibile si dau foarte urat. Ideea unei bluze fara bretele este ca in zona aceea dezgolita sa nu se vada nimic decat piele, asadar, oricat am incerca, baretele transparente se vad si se vad inestetic. Asa ca de cele mai multe ori imi pun sutien cu bretele normale si pe deasupra o vesta pentru a masca. Totusi mai am si momente cand chiar vreau ca acea bluza fara bretele sa nu fie combinata cu nimic, ci sa apara doar ea caci nu de putine ori o vesta sau o jacheta schimba total look-ul. Asa ca mi-am facut curaj inca odata si am decis sa las sutienul acasa and be free ;)

   Pozele care urmeaza au fost facute alaltaieri in timpul unei plimbari la amiaza. A fost printre rarele plimbari mai relaxante, fara prea multi fitosi, nesimtiti si zgubilitici prin preajma and it was very nice.






   Little red roses ring handmade by me. What do you think?



                                  (detaliu geanta)









   I like to touch and hug trees! The change of energies is amazing, you should try it.


                       An umbrella made of leaves :p


   Ma simt ca la gradinita langa acel gardulet colorat :))




                                       In leagan...




                     ... fotografii pe banda rulanta!!! :))


   Eu si prietenii mei inaripati va uram sa aveti o seara placuta!

   Pe curand...

14 comments:

  1. ...si bine ai facut ca l-ai lasat (sutienul), iti vine minunat bluzita fara bretele :)

    ReplyDelete
  2. Sa sti ca topul e superb si iti sta si bine ...iar acel inel rosu e adorabil....Imi place foarte mult :D:D

    ReplyDelete
  3. Multumesc!
    Nu stiu dar atunci cand port ceva fara sutien ma simt tare ciudat,am impresia ca se vad sanii cam...cum nu ar trebui sa se vada.
    Chiar iubitul meu mi-a povestit o mica faza din ziua respectiva.Ne plimbam,am trecut pe langa un cuplu care statea pe banca si ce faceau ei?Se intrebau daca am sau nu am sutien...Pana la urma concluzia baiatului a fost ca sigur am si ca e prins nu stiu cum la spate.Mda...Mai bine ca nu am auzit caci m-as fi simtit si mai ciudat.
    Te pup,Simona!

    ReplyDelete
  4. Multumesc pentru compliment,Doda!Volanul acela din partea de sus face tot!

    Ma bucur mult ca iti place inelul.Inseamna mult pentru mine.Satisfactia unui lucru realizat integral de tine este enorma.Simti ca parca dai viata,din nimic faci ceva.
    Inelul acesta este facut din fimo si am ales sa ii pun trandafirasi pentru ca sunt florile mele preferate.

    ReplyDelete
  5. Sa sti inteleg ca te simti ciudat fara sutien..nu de alta dar asa ma simt si eu ...nici nu imi mai aduc aminte knd a fost ultima data knd am purtat ceva fara sutien :))

    Te pup

    ReplyDelete
  6. EU prefer sa port bretele transparente decat no bra at all :)) IDK, sentimentu ala e prea "liberal"'pt mine:)) U look lovely, pup!

    ReplyDelete
  7. Ce draguta e bluzzaaa! Imi place inelul e asa draguuuuut! :D Ce fain e pomul acela cu frunzele maaaaaaaaari! :D Ai fata de copilassss!!!:D Te pup :X

    ReplyDelete
  8. Thank you!

    Eu in ultima vreme am inceput sa mai port si asa dar de regula nu ma dezlipeam de sutien,Koko.E ciudat,e riscant uneori dar daca ai grija ce bluza sau rochie porti e chiar ok estetic.Totul tine de ce si cum porti ceva fara sutien ;)

    Te pup si eu!

    ReplyDelete
  9. Pai si eu parca sunt dependenta de sutien! :)) Insa incerc sa ies din my comfort zone si sa experimentez chestii noi :p

    O seara frumoasa,Doda!

    ReplyDelete
  10. Am fata de copil si de aia lumea ma ia drept o adolescenta :)

    Merci!Ma bucur ca iti place si tie inelul ;;)
    Pomul acela ca o umbrela? :p A fost ideea lui Silviu sa stau sub el ca si cand as fi stat sub o umbrela :)

    ReplyDelete
  11. Poti opta pentru un sutien fara bretele, nici mie nu-mi place sa ies fara sutien din casa si am cumparat un sutien fara bretele, foarte practic.

    ReplyDelete
  12. Alexandra,

    Stiu dar am tot amant momentul si apoi am dat uitarii.Adevarul este ca nu orice sutien fara bretele este si bun iar cele de calitate de multe ori sunt si foarte scumpe.

    Tu de unde ai luat acest gen de sutien?

    Te pup!

    ReplyDelete
  13. Eu l-am luat pentru rochia de mireasa, in 2009, nu stiu daca il mai gasesti. L-am cumparat din magazinul Titan....stai, ca parca nu e mai mall-ul Titan, nu? Este de la NBB si o are pe Antonia pe coperta. Bretele sunt detasabile, am primit atat bretele din material, cat si din silicon, din acelea transparente, iar la spate sutienul are tot asa o fasie de silicon, transparenta, astfel incat sa poti purta si bluze cu spatele gol. Poate gasesti prin alte locuri, am citit ca mai mergi prin Grant, Crangasi, e posibil sa aiba acolo. N-a fost deloc scump, ceva gen 50 lei. Ti-as face poza la cutia mea si la sutien, insa noi ne-am mutat recent si inca nu ne-au sosit toate bagajele; imediat ce dau de el, iti trimit poze. Pupici

    ReplyDelete
  14. Alexandra,

    Stai linistita!Vroiam doar sa stiu informativ ca sa fac o comparatie cu ce am mai vazut eu.Oricum o sa ma mai interesez si o sa ma hotarasc asupra unuia pentru ca m-ar scoate din multe incurcaturi vestimentare.

    Multumesc!

    Te puuup!

    ReplyDelete