Wednesday 29 June 2011

Wide sleeves

   Ieri am avut treaba si pentru ca tot a fost soare am facut cateva poze la intoarcere.
   Tinuta mea a constat in perechea mea de legginsi (pe care v-am aratat-o si in alte postari), o bluza cu maneci mai lungute si largi, cu un model pe cat de ciudat, pe atat de interesant. Am incaltat niste pantofi cu niste tocuri groase dar incomod de inalte insa le-am facut fata ca nu aveam ce face! :)) Sufera baba la frumusete! Ce vorba tampita! :))
   So here is what I wore yesterday morning.





















   And my make-up (just the eyes because I forgot to take photos of my lips but you can see from some of the pictures that they were pink):















   Lots of pink kisses for all of you guys!



    Pe curand...



16 comments:

  1. ;;) Nu o mai purtasem de ceva timp asa ca am decis sa o scot de la "naftalina" pentru ca sunt o friguroasa iar ceva mai subtire si cu maneci scurte nu mi-ar fi fost de ajuns :))

    ReplyDelete
  2. cool!



    ciao ciao from rome
    BExCLUSIVE MAGAZINE
    http://bexclusivemagazine.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. Awww Doamne! ce frumoasa esti, ce bine iti sta cu rozul ala:X aiaiaiaiai;))))))

    Ador colierul:X si pantofiorii!

    Pupici dulci

    ReplyDelete
  4. Culmea e ca il cam evitam.Nu prea sunt o fana infocata a acestei culori dar mi-am mai luat si eu cate ceva pentru ca am vazut ca nu sunt chiar atat de...cum imi imaginam eu.Chiar si asa tot o sa pun pe mine doar cu masura.Nu stiu de ce dar ma duc cu gandul la Barbie si imaginea aia nu prea mi se pare ok.Imi place sa fiu feminina insa rozul parca e prea de tot!Aaaa...si nici Hello Kitty nu e my thing.Sunt cam ciudata asa-i? :))

    Pupaciuni,Monica!

    ReplyDelete
  5. Chiar ca e draguta si interesanta bluza :X U look great :P

    ReplyDelete
  6. foarte frumos! imi place culoarea bluzei! puuup

    ReplyDelete
  7. You are absolutely gorgeous in PINK! I love the eye makeup as well!

    xx

    Erin @ http://www.trufflesnruffles.com/

    ReplyDelete
  8. Merci frumos,Koko!Te pup!

    ReplyDelete
  9. Multumesc!Ma bucur ca e pe placul dumneavoastra!Va pup,Modniza! :*

    ReplyDelete
  10. It seems that this is one the colours that best suit me.
    Thank you Erin for the compliment!Glad you like the make-up.
    Kisses!

    ReplyDelete
  11. Ei nu e ciudat, si eu am o jacketa roz, nu prea o port, mi se pare exagerata! :)

    Oricum esti o frumoasa:X

    Pupici roz brunette Barbie :))

    ReplyDelete
  12. :)) Niet,niet!I will never be a Barbie and I`m proud of that! :D

    Pup,Monicuta!

    ReplyDelete
  13. ce bluzitaaaaaaaaaa!!!hot seniorita!:D

    ReplyDelete